Gå til innhold

å skal til samtale på sykehuset i morgen .. :/

Anbefalte innlegg

gruer meg så sinnsykt.. :/ bare håper jeg får ett ja. men skal heldigvis snakke me en lege da og ikke jordmor.. :D

ER jo typisk at jg fikk dato 16 mai da, hehe hvis jeg får nei så kommer vel ikke akkurat 17 mai til og være så artig.. hehe

Fortsetter under...

Det kommer sikkert til å gå helt fint!

Selv grudde jeg meg supermasse, men det var det ingen grunn til.

Har du skrevet et brev med hva du tenker? Jeg ga brevet mitt med en gang jeg kom inn, så satt hun og leste det mens jeg leste et skriv om keisersnitt. Da hun var ferdig brukte vi litt tid på å gå gjennom brevet, og utdype der ting var uklart.

Viktig å vise at du vet at det er muligheter for komplikasjoner ved keisersnitt også, samtidig som du er klar på at det ikke er noe alternativ for deg.

Husk at ingen kan tvinge deg til noe du ikke vil. Hvis du VIL ha keisersnitt FÅR du keisersnitt.

Ønsker deg masse lykke til :-)

takk for svar.. nei jeg gikk til phsykolog jeg og har fotellt hun om allt innafor angsten min til og føde , og hun har skrevet ett langt brev til sykehuset, så har en kopi av det jeg tar med, i tillegg til at legen min skrev ned litt også.. jeg tror jeg kommer til og få, men kan jo aldri være 110 prosent..

Men om jeg får ett nei i morgen gir jeg meg ikke før jeg får ett ja uansett hehe

Lykke til! :)

mener å huske at du skal til fr.stad? fikk innvilget der for en mnd siden, og de var veldig ok egentlig, bare stålsett deg og vær forberedt på at de kanskje kommer til å prøve å få deg til å ombestemme deg... når de ser at du er bestemt gir de seg!

går helt sikkert bra! :)

Jeg skal også til samtale på sykehuset i morgen (16. mai). Jeg skal til Riksen. Forrige gang ble det hastesnitt. Denne gang ønsker jeg et planlagt snitt. Gruer meg til å snakke med legen fordi forrige gang jeg snakket med henne så prøvde hun å overtale meg til å prøve vaginalt "så kan vi heller ha lav terskel for KS dersom fødselen stopper opp som sist". Men jeg synes IKKE det er en OK deal. Denne gangen tar jeg med mannen min. Han er ikke like redd for autoritære lege-damer... :-)

Lykke til Anonym. Du har ikke noe å grue for. Jeg var også kjempenervøs før jeg skulle på samtale med Riksen. De prøver alltids å overtale deg til vaginal, men det er bare å stå på ditt.

Legen jeg pratet med der (Liv Ellingsen) sa: "Det ligger jo i kortene at du skal få keisersnitt. For vi tvinger ingen til vaginal fødsel her. Men vi må jo ha disse samtalene for å forsikre oss om at du har tenkt gjennom det, og er klar over fordeler og ulemper".

Så kunne jeg bare gå til en dame i samme etasje og sette dato. Herlig følelse!

Ta gjerne med mannen din, det er betryggende å være to-mot-en.

Men som sagt: Med mindre de har skiftet policy den siste månenden kommer du til å få keisersnitt i morgen. Ingenting å grue for!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...