Gå til innhold

noen i bærumsområdet som trenger dagmamma til barn på ca 2 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bor på Jar og har en gutt på 1 år og 4 mnd.

Han er meget oppegående og alltid blid og snill. P.t. ingen svar på opptaket, men det ser mørkt ut. Han er veldig glad i andre barn og er av typen som løper bort til andre og gir dem en klem.

Vi har en gutt (Isak) som vil være 1 år og 5 mnd i august, og trenger nok dagmamma til han ca 4 dager hver uke. Vi har ikke fått noe positivt svar på våre barnehagesøknader enda... Vi bor på Gjettum. Isak er en tillitsfull, blid og god gutt, som er veldig glad i å leke med andre barn. Si ifra hvis dette kan være aktuelt for deg :-)

• 3 uker senere...

Annonse

Hei,

Vi bor på Bærums Verk. I utgangspunktet leter jeg etter toåringer, jeg trenger i alle fall en toåring. (har vært dagmamma i år også, så datteren min er vant til å ha to jevnaldrende lekekamerater). Muligens kan det bli aktuelt med en på to og en på ett...

Vi har en jente som blir 1 år 15 august og trenger dagmamma fra 30 august. Jenta vår er veldig smilende og bli, snill og rolig. Hun er veldig glad i å ha folk rundt seg. Vi bor på Haslum, jobber på i Oslo. Om du vurderer å ta inn en 1 åring så si i fra så sender vi over mer info.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...