Gå til innhold

Unikt navn til min prins!! Hva syns dere, vil ha svar fra ALLE!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heter ikke rotta til han kompisen til Harry Potter det samme? Iallefall omtrent det samme.

For meg ble det litt for spesielt, men det meste er en vane da...

Men ser for meg at ungen kommer til å bruke litt tid på forklaringer etterhvert som han blir eldre...

Annonse

Annonse

syns ikke det er noen vits og rakke ned på noen fordi de syns et navn er fint til sitt barn.det var nok litt spesielt.og d er lover og regler i norge,npr navn er sjangse for og bli mobba så kan man faktisk få avslag. fint men litt spes... corpelius var nesten litt bedre.

nei vettu hva!!!!no offence men det synes jeg ikke var noe fint!!!!!!!stakkars unge.......

er usikker på om du i det hele tatt får lov av myndighetene til å kalle ungen det.....det fins da masser av majestetiske navn som ikke minner om skorpe eller skorpion!!!?????f.eks valentin, william, august, alexander, felix osv osv.....men for all del jeg kan jo ikke navngi ungen din jeg.....

sorry men det er min mening

Corpelius blir jo nesten som corpus...og det betyr vel et lik?... synes ikke d ble noe bedre...

Det ble bedt om reaksjoner på navnet så da må man tåle negative også..så synes ikke jeg rakker ned på personen som la ut spørsmålet selv om jeg er negativ til navneforslaget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...