Gå til innhold

Hvor lang tid gikk det fra dere tok KS til dere var gangbare?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville dusje samme ettermiddag og prøvde , men måtte gi opp .Hadde besøk om kvelden og da kunne jeg fint sitte oppe sammen med dem.Var pigg nok til dusjing dagen etter, da begynte jeg å rusle rundt også.

Selve bedøvelsen tror jeg gikk over i løpet av 2 t. ca, når jeg lå på overvåkingen.

hei.jeg tok k.s kl 00.30 om natten og var i dusjen kl 9 morgenen etter.måtte ha hjelp da,men gikk frem og tilbake selv.fikk tret meg til en rullestol når jeg skulle noe lenger samme dagen .men dagen etter tuslet jeg som bare det.litt krumbøyd men likevel:)går så bra atte;)

Jeg hadde epidural-bedøvelse (hadde hastekeisersnitt etter 17 timer uten fremgang), var oppe å gikk først etter 8 timer, var svimmel og litt kvalm,og hadde jo vondt etter operasjonen, men fikk tatt meg en dusj. fikk besøk samme da`n av familien. Dro hjem to dager etter ks,og hadde sex den tredje dagen etter ks. Så alt går:)

Annonse

• 2 uker senere...

Hei.jeg har hatt 3 planlagte keisersnitt.Den 1 ble født for 10 år siden,den andre for 8 år siden og den 3 for 1 1/2 år siden.jeg kom meg ganske fort,såpass at jeg greide såvidt å gå litt rundt ihvertfall..Den 1 kom jeg meg etter 2 dager ca,men hadde vel kansje kommet meg fortere hadde jm på sykehuset tatt seg litt mer av meg..Men da jeg fikk nr 2 hadde jeg litt mer erfaring,da kom jeg meg etter 1 dag.Jeg husker ikke hvordan d var med den siste men d var vel etter 2 dager tror jeg..Alle gangene fikk jeg dusje dagen etter,da stod jm rett utenfor,og jeg skulle si fra om jeg ble dårlig..D gikk heldigvis bra,jeg besvimte ihvertfall ikke...D var veldig vondt i såret,jeg greide nesten ikke snu meg i senga..jeg dro hjem etter 8 dager med den 1,7 dager med den 2 og etter 6 dager med den siste.

Jeg var oppe på do ca. 6-7 timer etter KS. Måtte vente til bedøvelsen hadde gått ut før jeg kunne begynne å røre på meg:) Dessuten ble jeg liggende litt ekstra på overvåkningen mens de ventet på at et enerom skulle bli ledig.

Det var ganske ekkelt å opp å gå. Ikke på grunn av smerter, men jeg var ganske ustå etc på grunn av smertestillende og ettervirkninger av bedøvelsen. Ventet med dusjen til neste morgen, men da gikk det helt fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...