Gå til innhold

BIM treff for oktober/november mammaer på Løkka 31.mai :-)


snart_2barnsmor

Anbefalte innlegg

Hei håper det er noen som vil komme på BIM treff den 31 mai. Vi er ikke så langt på vei enda, men hyggelig å bli kjent og diskutere litt sammen. Andre som kanskje ikke skal bli mamma akkurat i november er selvsagt også velkommen :-) Møt opp for et glass brus eller for litt ekte italiensk pizza på løkka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med at jeg også hiver på meg skoene og kommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg gjerne ha vært med på, men skal på yoga den dagen. Kanskje jeg kan slenge meg på en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har veldig lyst til å komme jeg å! Litt skummelt da.. :) Har termin 9. oktober. Vi skal flytte dagen etterpå, så egentlig burde jeg være hjemme å pakke.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei !! :-) Så gøy at noen vil komme! Adressen er Olaf Ryes plass 8. Det ligger ved trikkestoppet, man kan ta trikk 11, 12 og 13 hit. Vila Paradiso er helt på enden av gaten. Jeg tenkte klokken 19.00, men er fleksibel på klokkeslettet..

Gleder meg til å treffes!

 

Hilsen Cecilie :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Eg slenge meg på;) Kjekt å få delt litt erfaringer!! Har termin 16 oktober:) Kristine....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Får jeg også være med?? :) termin 20 oktober foreløpig men skal til ul nå til uka så...mulig før... kjempekos med treff da men...hvordan vet jeg hvem dere er?...bare gå etter mager eller? hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg driter i pakkinga, eller, har begynt allerede nå, dessuten skal jeg jo ikke bære så mye, så jeg kan like godt sitte på kafè:)

Kan jo presentere meg selv litt bedre sånn på forhånd da:

 

Jeg heter Silje og er 24 år og studerer teologi på Blindern. Fra Oslo / Hamarøy i Nordland. Har termin 9. oktober, og skal ha en liten gutt! Flytter til Sagene / Bjølsen 1. juni, det blir så fint med bedre plass!! Da sees vi den 31.! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger og soler meg på en strand i Bulgaria fra den 25 mai til 2 juni, så da får jeg ikke vært med:( *snufs*

 

Skulle så gjerne blitt kjent med noen andre i samme situasjon..

 

Har termin 12 oktober, men skal til UL den 22, og da kan jo datoen fort bli forandret.

 

Dere får kose dere masse på treffet, så håper jeg at jeg får vært med neste gang :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er 2 som kommer og gleder oss masse. En oktobe rog en novembe rmamma

 

Klem Oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper noen bestiller bord der, for det er veldig populært og kø der hver dag:o)

Bor siden av:o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen, jeg har termin 6.okotber og kommer på Bim treffet!!

Er det noe annet sted man skal melde seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med selv om jeg ikke bor på Løkka men på Grønland.

Jeg veter tvillinger, to gutter, og har termin 13. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kanskje kommer... litt avhengig av hvordan min bedre halvdel jobber den dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med....sees snart da....

 

Er det noen som vet om det er bestillt bord???? Liten plass og poppis restaurant.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Såå hyggelig at så mange har lyst å komme. Det er bestilt bord til oss kl. 18.30 frem til kl. 21.00. Hvis noen ikke rekker å komme før syv foreslår jeg at dere kommer når dere kan :-) Vi blir hvertfall der fra kl.18.30.

Jeg har bestilt bord til 12.stk og setter stor pris på at dere som er interessert enten mailer meg på [email protected] eller sender meg en melding på tlf. 959 322 52 sånn at jeg er sikker på hvor mange vi blir. Jeg må bekrefte dette på torsdag formiddag til restauranten.

Jeg gleder meg! *Velkommen alle sammen !!

Hilsen Cecilie (16 uker på vei) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk!!!!! :-( Glemte av hel treffet idag jeg.....

Lover å kommer sterkt tilbake og lover å møte på neste bim-treff for oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :-) ingen fare.. vi tar det igjen neste gang. Takk til alle som kom. Det var veldig hyggelig og ikke minst deilig å treffe så mange andre i samme situasjon, med spørsmål og tanker rundt det å være gravid, hva skal man shoppe.. hva kan man spise, hvilken vogn er best osv osv.hehe.. veldig koselig! glede meg allerede til neste gang.

 

ps. og ikke minst at noen andre også kan sitte å drømme om et glass rødvin og hvor godt det skal smake igjen.. hehe..

 

Klem Cecilie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempe kjekt å møte alle! Va d nåke bra på messa??

Snakkes plutselig;)

 

Klem Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...