Gå til innhold

kan ikke alle bare svare en gang her så får vi en skikkelig oversikt om hvor mange det er som skal ha i januar? :)


Smulen&Skalken

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :-)

 

Æ har termin 3 Januar. har ei jente på 4 år fra før :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

foreløpig termin er en av de første dagene i jan. får ingen ordentlig termin siden jeg ble opererert for ex.u å ikke har hatt mensen i mellomtider. men syns det er litt rart at jeg ikke er kommet lenger siden embryoet vara 11 mm i dag...å jeg er 6+2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,utrolig mange på 1-4-7januar da. selv er det foreløpig 5 januar. flere med samme dato fra trondheim? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløpig etter egne beregninger så er termin 5. januar.

men har ikke vært hos legen enda:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

fikk vite i dag at jeg er gravid! Antagelig termin 30 januar. Har fått dette til med kunstig befruktning på første forsøk. Skikkelig lykkelig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt forskjellige termindatoer på de ulike kalkulatorene, men rundt 15.-17. januar. Gleder meg og er så lykkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ventet i 1 år nå, og endelig :) Jeg har foreløbig termin 5.januar. Har en datter fra før som snart er 4 år, som kommer til å blir kjempeglad over nyheten om at hun skal bli storesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er ny her. Foreløpig termin er 1. januar. Kanskje det blir et nyttårsbarn....? Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...