Gå til innhold

Vinglepetriner, skal vi satse på Lågdalsmuseet på torsdag og Treff hos Elendig mamma på fredag, eller....


Drømmesmurf

Anbefalte innlegg

satse alt på ett kort på torsdag? Det er uansett en kjempehyggelig invitasjon! (Når sant skal sies har jeg ikke badetøy som passer rundt korpusen, men lille Rundtitull kan jo kanskje bade, iallefall, hihihi, om været holder seg varmt og godt, da...) For meg er det det samme, oi, nei, det er det jo ikke, jeg skal bort på fredag, jeg, det glemte jeg nesten bort.... Hmmmmmm.

 

Hva stemmer dere andre for? Treff hos El. mamma på torsdag eller fredag eller tur på torsdag og treff på fredag....? Hm er det flere varianter, hihihi...

 

Mamma til 1 2 3, nå har deu enda mer vingling å le deg skakk av her, hahahaha!

 

Mitt ønske er å kose meg på begge dagene, og kommer gjerne på treff på torsdag, men kan ikke bade, da badetøyet ikke strekker rundt, hihihi.... Men jeg kan jo ta bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallais!

 

Jeg kan uansett ikke være med på torsdag, uansett hva det blir da. Så jeg sier JA til treff på fredag. Vi skal til fotograf kl 12, men kan jo komme etter hvert:-)

 

I dag har vi vært på gartneri, så nå blir det flott i hagen her:-) (håpe håpe)...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for begge deler, satser på trilling i morgen, og bading fredag. Så de som vil, kan komme fredag kl 12 (eller 13 hvis man ikke rekker 12). De som ikke kan fredag er seff hjertelig velkomne en annen gang:) La oss bade mens det er bra vær!!! *håpe været holder seg, for vi digger å bade*

Kanskje jeg slenger sammen en vaffelrøre, men gidder ikke å lage til noe seriøst. Velkommen hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!!

 

Synd det er bading på fredag, da kan jeg ikke.. Får besøk.. Men det kommer sikkert flere fine dager, med mulighet for bading! :)

I dag blir det heller ikke trilling på meg. Må fortsette på "Prosjekt Pusseopphagemøbler" og vaske litt her inne. (Ulempe å få besøk av unger som krabber- de ville nok blitt grå på knærne!) ;-)

 

Vel, jeg får hive på meg malebuksa før det blir altfor varmt i sola!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, uff jeg må hive inn håndlkedet i dag, det var dumt.... Men har innsett at dagene skrumper inn og gjøremålene mine hoper seg opp. Er invitert bort i morra, og skal reise bort i helga, sukk, men skal prøve å komme sterkere tilbake neste uke. Veldig ergerlig at jeg ikke får med meg noe denne uka.... Men trøster meg med at vi dog er flere denne torsdagen som det ikke passa for... og at det ikke er mange ganger jeg ikke har fått det til, hihihi... Nå skal jeg først og fremst få igang symaskina før lille Rundtitull våkner....

 

Jippiiiii, hun har fått sin første tann!!!!!!! Ikke rart hun har holdt oss våkne på nettene de siste ukene.... Håper ikke hver tann blir så slitsomme å få ut, men....

 

Jeg hilser dere alle en riktig god dag, og en riktig god fredag og og ei fortreffelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu:( Da ser det ikke ut til at noen skal trille i dag da. Tusler nok en tur i 1tiden likevel vi da. Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med din første tann, Rundtitull! Da er nok den neste rett rundt hjørnet...

 

Måtte akkurat inn en tur og legge snuppa. Hun vet at jeg holder på med ting ute, og nekter sannsynligvis derfor å sovne i vogna. Bestemte, sta, nysgjerrige lille sprell... Jeg er sååå lei av å gå og gå og gå med den frøkna som absolutt ikke vil sove når hun skal.

Men, nå sover hun søtt i senga, så jeg må løpe ut igjen til malespannet som kanskje har tørka inn allerede..

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg ihvertfall trøste deg, Septemberstjerna,med at Vesle Rundtitull har fått det navnet, hehehehe, fordi hun bare tuller og snurrer rundt i senga når hun skal sove om dagen og om natta. Det slitsomme er at hun kommer seg fint rundt fra ryggen til magen, men klarer ikke snu seg tilbake igjen, og hyler kraftig, så vi kommer løpende og hjelper henne, eller så bare ligger hun der med hodet i madrassen og sovner. Jeg klarer jo ikke slappe av før hun er sovnet i sideleie eller på ryggen... Hadde jo ikke bekymra meg en flekk, dersom hun kom seg rundt begge veier.... Men tror jo konstant at hun ikke får puste, huff og huff, og så turner hun jo hele tida. Er vel en sånn 8 månedersgreie, iallfall ble jeg litt trøsta av å lese om det som står på "Første levealder"-linken om barn på 8 mnd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens badetreff er avlyst, vi tar det heller til uka, håper flere kan da. Foreløpig plan: første dag med pent vær, men ikke onsdag, for da er det babysvømming..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra plan!

 

I dag har jeg hatt barnevakt fra kl 11, og Martine er der fremdeles. Så i dag har vi klart å male ferdig utemøblene, handlet masse stæsj så vi kan vaske og beise terrassen, og endel annet praktisk. Deilig!

 

Nå er kl kvart over fire, jeg får vel reise og hente vesle snuppa snart...

 

 

Jeg vet nesten ikke om jeg tør å si dette... men etter at jeg foreslo kl ett som nytt trilletidspunkt, så endret Martine sovemønster... Woops.. Nå sover hun etter lunsjen sin, mellom elleve og tolv en gang. Og sover en time el halvannen. Så egentlig passer både tolv og ett litt dårlig.. Men jeg dukker opp HVIS hun har våknet igjen sånn at vi rekker til byen til kl ett. Hadde vært sååååå mye enklere hvis vi også bodde i gangavstand til byen! *Misunner dere*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...