Gå til innhold

ALT DU LURER PÅ OM KEISERSNITT: Holdes oppe på forsiden


SusyQ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Har hatt planlagt keisersnitt og var fornøyd med det, men jeg visste lite om hva som kunne skje etterpå. Det er greit å informere om det også.

 

Det er vanlig å bli gul og blå, få blåmerker rundt såret og i hele nedre del av magen. Det er blod fra operasjonen som har kommet ut i vevet og forflytter seg med tyngdekraften. Det kjennes ut som blåmerker, er ømt og ubehagelig og sprer seg utover, men er ufarlig og vanlig.

 

Det er ikke uvanlig at blod kan samle seg opp fra operasjonen og så sprenge seg vei ut gjennom operasjonssåret. Det er ikke farlig, gjør ikke vondt og betyr ikke at man har en infeksjon. Blodet må ut. Det er lurt å få noen til å se på det. Legg på bandasje, bytt ved behov og håp det ikke er for mye som skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ far bli med ned på fødeavdelingen med barnet mens mor blir sydd igjen??

Samboeren min har LITE lyst til det, vil heller være hos meg hele tiden, sånn at vi kan få barnet til oss samtidig etter keisersnittet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

samsaya:

Han MÅ sikkert ikke, men sikkert trygt for babyen å få være hos en "kjent" person. Her hadde barnefar en kjempefin opplevelse med babyen i 20 min før de kom inn til meg. Jeg led ingen nød denne tiden, hadde noen inne hos meg hele denne tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...