Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SA eller ikke... Har hatt brun utflod siden fredag, og uteblivende symptomer. Ser mørkt ut, men klamrer meg til håpet. Vær så snill, kryss fingrene for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krysser alt jeg har!!!

Klem!!!

Skrevet

Håper dette går bra!!

Skal selvfølgelig krysse fingrene for deg!

Skrevet

Jeg håper på det beste til motsatte er bevist :)

ØNSKER DEG MASSE LYKKE TIL OG VENTER SPENT PÅ SVARET DITT

Skrevet

og hvordan gikk det????

Ønsker deg lykketil!!!!

Skrevet

tusen takk til alle som krysset fingrene... :-) Vet ikke så mye mer etter timen i dag, dessverre. Gynekologen (som for så vidt var fantastisk flink og hyggelig) kunne se spiren, men fant ikke hjerterytme. Hun sa at det mest sannsynlig er for tidlig, så jeg skal tilbake 2. mai kl 0845 (hvis noen har tid til å krysse fingrene da og... :-) I og med at jeg har hatt blødninger, sa hun at sjansen er ca 50-50 for at det går fint. Jeg er uansett veldig beroliget, og det var kjekt å se spiren på ultralyd. Helt sprøtt. Håper inderlig at de er liv der inne óg.... Ønsker dere alle en fin kveld! Setter stor pris på dere og Barn i Magen-siden. Hadde ikke klart meg uten. :-)

Skrevet

Heia!

Så nervepirrende....men det er fortsatt et veldig stort håp:)

Hvor mange uker er du på vei?

Jeg krysser fingrene for deg!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei og tusen takk Browneye! Håper blødningene avtar de neste dagene. Da er håper større - og vice versa. :-/ er 5-6 uker på vei. Trodde termin var 21., men gyn. mente den kanskje var noe senere. Får vite mer om noen uker - hvis spiren lever da. Du da, hvor langt er du på vei? :-)

Skrevet

Hei på deg!

Var jo egentlig ganske så gode nyheter dette da! Jeg har tenkt på deg i hele dag, så det er godt å se at du oppdaterer oss nysgjerrigper'er! ;) Du må ha masse lykke til de neste dagene, håper utfloden slutter, sånn at alt sitter som det skal og går bra der inne!

Kan godt tenke meg det er vanvittig sprøtt og flott å se lille-nurket! Gleder meg til jeg skal på UL!!!

Ha en avslappende kveld, med bena opp... :)

Klem!

Skrevet

hei!!

Jeg hører egentlig til på 2 trim, måtte bare innom å kikke litt! Ville bare si at jeg også hadde blødninger-det var mest friskt blod da, men det gikk bra :)

Jeg var hos gynekolog på UL når jeg var 5+6-da kunne de som hos deg ikke se mye. en 2 mm lang ting som kunne være mulig foster og det var det.

så var jeg tilbake når jeg var 7+6, og da var det et lite foster der med et hjerte som slo. Måtte tørke en tåre og to da!

Håper det går like fint med deg, lykke til!! Skal krysse fingre og tær!

Skrevet

ville bare si at når jeg var inne på ul andre gang, hadde alle symptomer forsvunnet så jeg var rimelig negativ til at det kom til å være liv der inne! alt er mulig!!

Skrevet

tusen takk for fine meldinger, jenter. Dere er helt supre. Det er så utrolig fint å få svar fra andre som vet hva det er snakk om... :-) Gynekologen sa noe veldig ok til meg i dag, og det var at uansett hvordan dette skulle gå (denne gangen), så vet vi nå at min mann og jeg er en "bra match" med tanke på å få barn (lyktes i 3. prøveperiode), og hun sa også at livmoren så frisk og sunn ut. Så alt ligger til rette for et lite nurk, enten det går bra denne gangen eller neste. :-) Koser meg med tanken, og håper selvsagt at jeg får beholde spiren vi har nå. Ønsker dere masse lykke til, og igjen; tusen takk for fine svar. Stor, takknemlig klem fra meg.

Skrevet

Du fikk jo hvertfall ikke et negativt svar og det må man jo holde fast ved :) Jeg vil bare si at jeg har hatt brun utflod i snart en uke nå, men har vært på UL og fått beskjed om at alt står bra til :) Jeg er nå 10uker på vei og de kunne ikke gi meg noe svar på hvorfor jeg har dette, ,og at de så noe gammelt blod men kunne ikke si noe om hvor dette kommer fra. Vi er visst så "sjøre" at det skal lite til får vi får litt blødninger nå i starten fikk jeg til svar :) Vil også legge til at jeg har heller INGEN andre symptomer på at jeg er gravid! Brystvortene mine klør, men thats it! Føler meg rett og slett som før jeg ble gravid, men jeg så nå et lite nurk der inne med et hjerte som slo!

Krysser fingrene for deg og håper blødningene gir seg iløpet av noen dager for deg også :) Vi får klamre oss fast sammen :)

Skrevet

Jeg krysser det jeg har for deg 2.mai.

Lykke til.

Skrevet

Oi, skjønner du har vært bekymra. Man vil jo ikke miste en liten spire, så håper dette går bra for deres del:) Ut fra det du har skrevet, så virker det jo lovende:)

Vi har termin ganske likt, jeg har 20 desember, så jeg husker deg fra en tidligere presentasjonsrunde:)

*KRYSSE FINGRENE*

Skrevet

Takk for det, Siza.... Teller dagene til neste ultralyd. Jeg er forberedt på det verste, men håper det beste... Håper så inderlig at vi ser et lite hjerte slå neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...