Gå til innhold

Februar: Noen her som har begynt å tenke på nr 2?


☆Meg og lille snuppis+knerten☆

Anbefalte innlegg

Tok 3 pp - nå er jeg endelig gravid for andre gang!!! Var hos legen og fikk det bekreftet i dag!! Termin 29.09.09 - da blir det 3,5 års alders forskjell mellom barna =)

Perfect, hehe =)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Så artig. jeg fødte ei jente 9.februar 06 dagen etter deg og har testet positivt i dag med termin 30.sept 09, dagen etter deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Heihei =)

 

Begynte endelig å prøve på nr 2 våren/sommeren 2008, nå er vi i desember 2009 - og jeg har vært gravid 2 ganger i 2009, men mistet 2 ganger - fortsatt ingen spire i magen her og nå går vi straks over til 2010 - det er frustrerende å bruke såååååå lang tid på å få nr 2 - først var ikke mannen klar og så når han endelig er klar så tar det altså sååå lang tid å få det til :(

 

Det hadde aldri vært i mine villeste fantasier når jeg la ut hovedinnlegget i 2007, det er snart 3 år siden det!!!

 

Noen flere som fikk barn i februar 2006 som er her ennå, eller prøver på flere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei =)

Jeg er faktisk en av de som ikke har fått barn igjen etter min jente ble født i Feb 2006.

Jeg var gravid og hadde termin ca samtidig som deg, i slutten på september iår, men fikk en MA som ble oppdaget ved at jeg fikk en kraftig blødning når jeg trodde jeg var i uke 13.

Pga den smellen og at vi ble skikkelig ille bemøtt av legen på sykehuset så ventet vi lenge før vi var klar til å prøve igjen.

Nå er jeg gravid i uke 18. Var på ultralyd på onsdag og fikk se min lille baby sprelle i magen.

Har termin 19. Mai 2010.

 

Lykke til med prøvingen Meg og lille snuppis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh - gratulerer og lykke til **Baby**number**two**

 

Da mistet vi omtrent samtidig også vi da... Jeg var 12 uker på vei med tvillinger da jeg også mistet i MA - helt tilfeldig oppdaget på UL. Så ble jeg gravid igjen etter bare 1 mens etter utskraping - og jeg mistet også denne lille spiren i MA i uke 10 - nå har vi prøvd og prøvd og prøvd og nå skjer det ingenting - jeg håper virkelig at jeg snart kan komme etter... :)

 

Lykke til videre med svangerskapet **Baby**number**two** :) :) :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Håper 2010 blir ett bra år og at vi får vår etterlengtede nr 2 :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det ble jammen meg ikke noen 2010 baby heller, negativ test i dag også, siste sjanse på 2010 baby :(

Får håpe på 2011 da :)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tja, jeg er fortsatt her inne jeg da... :(

Og ingen tegn til at nr 2 skal komme... Lei, lei, lei av negative tester!!!

Håper på ett stort lite mirakel i 2011 :)

 

Ingen andre fra febr -06 klubben som er her inne eller titter inn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahaha - bare noen dager siden jeg la inn dette deppe-innlegget, men vet dere hva?? Jeg har fått positiv test på vanlig CB og CB-digital i dag!!! Jippiiiiiiii, denne gangen MÅÅÅÅÅÅ det bare gå bra!!!! Termin 050511 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Går fortsatt bra - er 19+0 i dag, endelig skal jeg bli tobarnsmamma i mai :)))

 

Ordinær UL viste at jeg venter en liten gutt og UL-termin ble flyttet til 3 mai :)))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...