Gå til innhold

Alle som vil bli spådd! Legg inn deres spørsmål her, så får spådamene våre svare på ei side :)


ღ2barnsmamma 09ღ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser at kun ett innlegg er besvart siden forrige fredag, tar derfor noen nå, men håper fremdeles at også andre vil svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha en liten baby:

mmm, tror dessverre ikke det, men tipper dere lykkes snart, i juni eller deromkring. Får opp juni, det kan også bety junibarn.

Riktig lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg født 25.07.84 og sambo 13.01.84.er gravid nå,hva får jeg tro??:-)

kan dere se noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning:

Føler litt "turbulens" i livet ditt. Jeg tror du blir ganske lett gravid. Jeg vet ikke om du har prøvd lenge, men føler at du lykkes i pp 4 el. 5 eller deromkring. Tallet 5 er sterkest. Tror ikke det betyr måneden, dvs. mai eller maibarn, men jeg kan såklart ta feil. Ser ikke kjønn dessverre, men tror du får to barn totalt, ett av hvert kjønn trolig.

Lykke til og husk å ta all spådom med en klype salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ikke flink til å se kjønn dessverre.

Men jeg tror ikke du føder til termin, heller litt over. Tror det blir 22. eller 23. faktisk (men det spurte du jo ikke om) Får opp masse godt humør og pågangsmot på deg, så lykke til med graviditeten og barnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nybakt mamma81 #9829:

Du sier ikke mye, men jeg føler vel at du skifter jobb, iallefall arbeidsoppgaver. Jeg tror ikke du blir gravid med det aller første. Vet ikke om dere prøver, men føler igrunn ikke det. Jeg tror dog du blir gravid etter nyttår, i januar/februar, men kanskje så tidlig som november. Mer spesifikt kan jeg ikke si dessverre.

Jeg tror det er vikitg at du tenker gjennom sider ved livet ditt, hva vil du og hva er realistisk. Ser deg og mannen din snakke om dette, er det han som er "realisten"? Føler du er trist og litt oppgitt vedr. jobb eller noe med det, men ikke la det overskygge familielivet ol.

Lykke til og husk å ta all spådom med en klype salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keisergutt 05:

Ja det kan det såklart, dette er ingen vitenskap og jeg er igrunn flinkere å se andre ting - enn graviditeter, som jeg synes er ganske vanskelig. Men de fleste lurer på det.

Hvis du ikke blir gravid nå, tror jeg det holder med annen hver dag, at det faktisk kan gå lettere da.

Føler at du er lettere å "lese" nå, men jeg tror likevel ikke du er gravid. Men jeg håper du er det, så riktig lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper noen har tid å se på meg.Det jeg lurer på er når skjer neste graviditet?Kjønn?

Hva skjer ang jobb,og innenfor hvilken sjanger? og sist men ikke minst blir det noe huskjøp snart?

 

Født 130474

 

Takker,håper noen tar seg tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ok, jaja. Vi får ta tiden til hjelp, synes det har gått mer enn lang nok tid nå. Men men. Tusen takk for svar, regner ikke med jeg er gravid heller, ikke at det var noen bombe, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer på om noen kan hjelpe meg litt.

Jeg: 240776

Han: 191072

Termin: 050507

Kan noen se om jeg får før tiden, eller om jeg går over?

Takker så mye for svar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er født 171080, mannen min er født 170477.. Vi er gravide nå, men er veldig nervøs, soden det bare er 6 uker siden SA. Har en liten lur gutt på 3 år snart som veeeldig ønsker å bli storebror..

 

Kommer dette svangerskapet til å gå bra? Termin foreløpig er 31.12.07.. Ser du noe kjønn???

 

Veldig takknemlig for svar....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann jeg lurer også på noen ting.

 

 

Er jeg gravid nå, hvis ikke når blir jeg gravid?

 

Får vi solgt huset til den prisen huset er taksert?

 

Jeg er født 23.02.82

Sambo er født 02.07.77

Har en unge som er født i juli 2004.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen ta å spå meg?

Har prøvd lenge å bli gravid, er det noen som kan se når jeg blir gravid og hvilket kjønn det blir?

jeg:241078

sambo:120183

lillegullet:281204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil jærne vette om æ bi gravid ijænn.

æ e født 010182

han 070476

å vi har ei datter født i mai 06

vi vil så jærne ha mange å tette unga

 

tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kunne du være så snill å spå meg?:) Jeg er født 280983 og typen min er født 020683. jeg lurer på om jeg kommer inn på skole nå og om jeg blir gravid pluss blir framtiden er lysere? har ikke blitt spådd før her

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil lykkes når du har prøvd ca 2 år. Vet ikke hvor lenge du har prøvd nå.

Jeg regner med at du har stabile sykluser?

Men husk å ta all spådom med en klype salt og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silhah og emilie:

Tror du blir gravid ganske snart, innen sommeren er over tror jeg.

Lykke til og husk å ta all spådom med en klype salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foxie:

Jeg ser to barn på dere, men det behøver ikke bety at det blir flere.

Jeg tror dog at det blir en stund til du evt. blir gravid, tidligst til høsten- evt. senere.

Men jeg håper det klaffer før! Husk at spådom må tas med en klype salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svaret..har ei magafølse over at jeg kommer til og føde i morgen også selv,men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på når vi får barn sammen, samboeren har ei datter fra før av...

 

å hvor mange barn blir det til sammen på oss...

 

21.6.84

han 2.11.79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

casiopia#9829:

Hm, får opp tallet 14 på deg. Vanskelig å tolke. Har du prøvd en stund kan det bety at du lykkes i pp 14. dessverre ser jeg ikke mer om når du får barn.

Jeg ser en jente på deg og en liten gutt, så jeg tror du får to barn totalt og at jenta kommer først.

Lykke til og husk å ta all spådom med en klype salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegventernr.3:

Jeg tror det blir en jente, men må innrømme at jeg ikke er så flink på kjønn. (det er jo uvesentlig, ikke sant?)

Jeg tror fødselen skjer ganske til termin, tipper den 26. muligens den 27.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIllebaby:

Jeg ser tallene 10 og 11 på deg, og håper det betyr at du lykkes i pp 10 eller 11. For da er det rett rundt hjørnet.

Det kan også bety måneden du lykkes eller når barnet fødes.

Jeg heller mot at du blir gravid til høsten, men håper at det skjer før.

Jeg tror iallefall at du får en sønn, trolig også en datter.

Ting vil gå bra tror jeg, men ser at du muligens er vel anspent under fødselen - at du gruer deg mer enn vanlig.

Lykke til og husk å ta all spådom med en klype salt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...