Gå til innhold

Smurfekveld på fredag


Drømmesmurf

Anbefalte innlegg

Wow! Her går det unna!

 

Har du hørt om Feng Shui?

 

Æ praktiserer det du spekulerer i om sengesett og sånnt og det fungerer helt fint! Gardiner; kjøper noen som er ok, et par til sommer og et par til vinter, så bruker jeg dem til jeg er lei, og så kaster jeg dem og kjøper et sett nye. Billig-gardiner på Kid varer ikke så lenge uansett før de rakner.. Og jeg liker å bytte ut i ny og nè så da fungerer det fint. Har også begynt å få endel vaser, men de er forskjellige og har forskjellig form, men jeg har en regel; hvis jeg ikke har brukt det iløpet av 1-2 år så har vi ikke bruk for det.

 

Moren min er en samler.... Hun har ting og tang i huset fra mer enn 20 år siden som hun ikke bruker eller får bruk for!!! Blir helt svett av det! F.eks et helt kles-skap med sengeklær fra åttenhundreogdentid... Sånt som hun aldri bruker, men det må jo være der å oppta et helt skap! Herreminhatt....

 

Les om Feng Shui....... Er det det det heter..?

 

Hilsen Gry

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det noe trilletur i dag eller? Jeg tror det ikke blir så mye beising her i dag.... Skulle ikke været bli bra i dag liksom??

 

Men vi får se om jeg kommer meg til stasjonen til 12. Torbjørn pleier vanligvis å sove mye før nå, så 12 passer egentlig ikke så bra. Men vi får se åssen dagen tar i vei. Han er veldig sutrete nå, så mulig jeg legger han snart, og da kanskje han vil sove igjen i 12-tida. Hvis ikke så kanskje jeg møter dere på kafe, hvis det er noen som skal trille da? Anyone?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at jeg fikk en kjempeoveraskelse i går... Hadde time hos frisør i går og Selma skulle være sammen med pappaen sin på jobb. Jeg dro avgårde og fikk klippet meg og da jeg sto klar med bank-kortet for å betale kom jeg plutselig på at jeg måtte ha en hårspray. Så var jeg klar med kortet igjen for å betale da frisøren min sa; vent litt... Så gikk hun på bakrommet og kom ut med en blomsterbukett. Værsågod sa hun. HÆ???? Er den til meg????!!! Ja, den er til deg, og alt er ordnet og betalt. Så stod jeg der da med haka nedpå brystkassa og så sikkert skikkelig lur ut... Mannen min hadde vært innom på morgenen med blomster til meg og betalt frisørtimen og i tillegg hadde han regna med at jeg skulle ha hårspray så den var betalt den også. Ha-ha! Syntes det var så rart da jeg kom da alle så på meg og kniste... men trodde det var jeg som var rar på håret eller noe... Men det var en skikkelig flott overaskelse og frisøren min koste seg veldig med at alt gikk akkurat som planlagt. På kortet som var på blomsten stod det; du fortjener en overaskelse i hverdagen.

Så nå syntes frisøren min at mannen min burde holde kurs for andre og hun skulle være den første til å melde på mannen sin... Ha-ha!

I morra skal vi ut å spise på Skrågata og jeg tror han allerede har bestemt hva vi skal spise og drikke og at alt er klart når vi kommer.

 

Det var forresten i morra vi skulle ha vært ute på byen: det er salsakveld på Privat kafe.....

 

Så til Mona; fant boken om feng shui; det står på den: 168 ritualer for å rydde opp i rotet og gjennoppvekke livsenergien (thi-hi).

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske koselig!!! For en bra mann!!! kan jeg melde på min samboer også eller? hehe... Han er ikke så veldig flink med overraskelser...Eller blomster... Men jeg skal ikke klage. Han er veldig flink til å rydde, hjelpe til i huset og sånne hverdagslige ting. Og det er jo vel så viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo sånt man leser om i noveller eller bøker det der, Gry, skal si det var en nydelig overraskelse!!!!!!!

 

Gubben min sier at han skal finne på en overraskelse, men han kommer aldri så langt, hehehe. Nesten iallefall. Sist han overrasket meg hadde han kjøpt ei bok om brødbakst, hint, hint.... Hihihi, da hadde jeg nettopp bakt brød og han var så fornøyd, og brødet var godt, om jeg skal si det selv. Trist å være en slik impulsbaker som meg, som ikke liker baking så godt, egentlig, dumt.... Da hjelper ikke boka om brødbakst heller, selv om tennene løper i vann når jeg kikker i den. Vi får se om langtidsvirkninga av den boka har noen effekt, hahahaha! Han kan også komme med blomster, men nå er det gruelig lenge sia sist, så jeg skal lese det koselige innlegget ditt, Gry, høyt for ham i kveld, hihihi, kanskje det hjelper......

 

TUR IDAG: Lurte på om jeg skulle foreslå tur klokka 12.30 idag? Mi lille tulle har også begynt å sove lenger på formiddagsluren sin...., men om det bare er dumt, så si ifra, da peser vi oss nedover til 12. Hvem lommer? Tonis? og meg? Fler?

 

Jeg driver og syr igjen. Nå er jeg ferdig med det ene prosjektet, hehehe, er spent på om den saken jeg har sydd (på en noe klønete måte og helt improvisert ) blir noen suksess. Sukk, man kan kjøpe det på bnettet til 179 og det heter noe ala sack and sit eller noe sånt, en poselignende sak til å sitte i på reiser, festes på stolen barnet skal sitte i.... Ikke særlig godt forklart, dette, sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, så mye skrivefeil, håper dere ikke hadde rødblyanten klar... Læreren min på gymnaset kalte det for språkblomster, men jeg vet nå ikke, jeg, jeg synes hller det er et slags ugras....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...