Gå til innhold

Lurer på om jeg må sette skilt på døra: Se opp for babyen!

Anbefalte innlegg

For nå er han over alt. I dag kom han seg inn på badet. Han krabber ikke på alle fire. Men er opp på knea innimellom. Men bukter seg som en sel. Bruker begge armene samtidig og drar beina etter seg. Og så fort det går.

Andre som ikke ligger stille lenger?

Fortsetter under...

Ligge i ro??? Nei, det har vi ikke tid til. Linea begynte røre på seg mndskiftet jan/feb. Siden da har det ikke vært mye ro nei. Har måttet flytte unna alt som var på gulvet. Åler seg på samme måte som Leander. Er oppe på fire en del for tiden, så det kan vel hende hun begynner krabbe snart. Hun er blitt veldig rask nå. For snart en mnd siden reiste hun seg så da er ting blitt flyttet ytterligere opp i høyden!

Har lyst på løpestreng gjennom leiligheten til Linea! ;D

Alver her helt propell! Krabber rundt og går etter alt med knapper på (stereo anlegg og dvd spiller osv. ) og ledninger. Og er veldig opptatt av dobørsten, som jeg prøver å holde unna. Vil aller helst stå, så det blir mye knall og fall. Forsøker å henge med i svingene, men har pådratt meg stiv nakke og rygg, så det er litt vrient!

Synes det hadde vært fint om han kunne ligge stille på stellebordet i allefall :-)

Så et sånt skilt på en dyre-butikk i byen, og d er absolut ingen dum ide!! Kevin er nå høyt og lavt! han åler seg ut av vippestolen, kommer seg ut av gå-stolen! kommer seg opp i sofaen og på bordet, er blitt en mester til å klatre å ting.... lekekasse først for så videre... festlige dager.. og helt stille er han og mens han kommer seg opp... detter han ned, så skriker han ikke, om han er alene i 1 min.. neida smiler så bredt atte.. se mamma hva jeg kan!!

og ja Shevil, kunne han enda ligge stille på stellebordet......... :-)

Å jeg som syns min er aktiv!

Lillebroren til en kamerat datt ned trappa da han var liten. Mammaen var på kjøkkenet og hørte at han datt. Så ble det helt stille. Hun så ned i gangen og der satt han på gulvet å lekte.

- Datt ikke du ned trappa? spurte hun.

- ja, sa han.

- Men hvorfor gråter du ikke da?

- Jeg trodde ikke det var noen inne, var svaret..

De vokser utrolig fort :) Jeg tenker, oj jeg begynner å bli gammel :( Barna begynner å bli store ( spesielt storebror, hihi ). Ann åler seg bak- og framover, ruler seg rund på stue. Må passes hele tiden :) Aliluja til lekegrinda! ( må gå på do av og til :) Vasket henne i går og lagt på teppe på stue uten bleier, gikk på bade for å rydde opp bleien. Da kom jeg tilbake, havnet hun på parket, tisset seg ut og hadde det ganske artig med plask i tiss, hehehe

Annonse

Thomas har akkurat lært seg å krype, ganske artig å se hvordan han har lært seg å komme seg framover. Ikke reiser han seg opp ennå, så foreløpig sovner han fint om kveldene!

Må ha skilt på døra her også og for ikke å snakke om at nå MÅ vi bare kjøpe trappegrinder... Løper jo som en gal etter gutten hele dagen, åler seg fremover, stopper opp på alle fire med gjevne mellomrom og prøver da å sette seg opp, med det resultatet at han tryner... Griner bare hvis han ser at jeg er der :-) Merker veldig godt at de andre barna flyr ut og inn med sko, for Oscar er svart fra topp til tå hver eneste dag ....

Her har det ikke vært ro siden midten av januar... Da lærte han å åle seg for alvor, nå for tre uker siden begynte han å reise seg, så kom krabbinga. Nå krabber han som bare det, reiser seg overalt og går til alt han kommer opp etter. I tillegg har han begynt å slippe taket innimellom, tror han glemmer at han ikke kan stå uten støtte innimellom:p Ellers er det full rulle med tenner og mye våkentid om nettene plutselig, nå er 6 tanna på vei opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...