Gå til innhold

Å herregud! Når kan jeg få lov å legge meg??


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Jeg er sååååååååå trøtt!! Når kan jeg få lov å gå å legge meg??????? Har liksom en grense på kl 21, men halvannen time til.....ååååååååååååå jeg lover at jeg dauer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal sove bare bitte litt på sofaen nå!! Så kan du heller være oppe litt etterpå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove bittelitt fungerer ikke! Og jeg får lett anfall når jeg sover bittelitt....Må liksom vente til jeg kan sove rundt.....

 

Synes Magnus skal slutte å våkne kl 06 om morgenen når jeg egentlig kan sove til 07!!! En hel time er verdifull søvntid for denne jenta gitt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duste epilepsi!!! Skal ikke Mersa få sove litt en gang???? HÆÆÆ???

 

Shit as, mye man skal tenke på når kroppen ikke er helt på lag med deg! Nå er det bare 45 min igjen, så kan du legge deg!! SOOOOOOOOOVE i hundre timer!!!

 

Forresten, hvorfor stiller du Magnus på vekking så tidlig? Kan du ikke sette han på til 7 i stedet? Eller snooze frem til 7 i det minste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha stått i ca 20 min (prøvde å få i meg varmen) så gikk jeg å la meg 20.45. Men har sovet kjempe dårlig i hele natt...Hatt feber og vondt i ene puppen....Også har Magnus bestemt seg for å være våken noen timer midt på natten...

 

I morgen skal jeg huske å stille Magnus litt senere på vekking! Da er det reisedag, og veeeeeeeeeeldig flott om vi slipper å stå opp kl 06!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...