Gå til innhold

Har dere kallenavn på barna deres?


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn så kaller jeg Magnus av og til for snupigutten, aner ikke hvor det kommer fra....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linea går under navnene: frøet (er liksom det jeg kaller henne når hun er søt og kosete eller hun trenger trøst), Linnis (det er det nye, er jo liksom blitt så stor at hun trengte et kult navn nå som hun står og går langs bordet) og trøtt- eller surfisen alt ettersom hun er trøtt eller grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det masse kallenavn. Jeg har fire stykker og de kaller jeg for nuppe, tuppe, snuppe og luppe.

 

Ellers er Leander både muskelbunten, gullklumpen og turboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brumlemor er tilbake! Har hatt det veldig fint i påsken, tilog med fornøyd med veret. Godt å vera tilbake og då, til våren i Bergen! 14 dager til med dibbing no, og so er det tilbake på jobb ein mnd. Spørs om det blir tid til så mykje dibbing då!! Både gleder og gruer meg til å jobbe igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillegutt kalte vi han før han ble født, og syntes det var veldig vanskelig å kallte han ved navn den første tiden. Ellers er det snuppen og klumpen min - selv om han ikke er noen klump akkurat... :)

 

Koselig med kallenavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i snusken og mammas snusk...

Tenker han blir barsk når han er 15 og jeg står i døra og roper snuuuuuuuusk.. det er middaaaaag... *glise*

(kaller han alltid kjekken når vi går forbi et speil da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min på 32, blir fortsatt kalt basse av moren sin... han er ikke kjempe glad for det! hihi ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihi :)

syns det er søtt med sånne kallenavn jeg.. kalte alltid eksen min for lillemin.. selv om har var 35 ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å begynne med kalte vi han Overraskelsen... men fant ut at det ble litt dumt når han ble større. Nå kalles han Tarzan eller Turboneger - det siste er jo ikke helt politisk korrekt så kanskje vi skal kalle han Turbo Sydhavskonge ??? Vi har som dere forstår ikke noe veldig fast kallenavn på han, kanskje det kommer etterhvert.. Blir ofte gullet da... Synes det er veldig koselig når folk har godnavn på barna sine, men er selv dårlig til å finne på noe slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...