Gå til innhold

Sover babyen deres på eget rom?


-Mamman-

Anbefalte innlegg

eller sover babyene på soverommet deres? (de er vel ikke babyer lenger kanskje,men jeg liker å kalle de det, tida har jo gått så altfor fort!) Mini har sovet på eget rom i tre uker snart, måtte prøve å få han til å sove hele natta uten pupp til jeg begynte å jobbe igjen så smått, og jammen gikk det. Sover som regel hele natta nå, og det er deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mari sover på eget rom og har gjort det noen uker..

 

Flyttet så fort ho sov natten gjennom..

 

Sover godt alle sammen stort sett..

 

Vi har baby call på så vi hører om det er noe.. Tørr ikkje ha døren hennes på gløtt siden vi har katt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i planene at minsten skal flytte inn på storebror sitt rom. Men nå er det jo tenner på gang her, så nettene er ganske urolige...... Så vi har utsatt det litt, bedre at jeg våkner enn at storebror gjør det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må vel bygge på etterhvert. Mangler soverom til minsten. Han lå bare et par netter på vårt soverom da vi kom hjem fra sykehuset. Jeg sover så lett, så jeg våkna hele tiden av disse baby-lydene. Men siden vi ikke hadde noe rom til han, lå han i vogna i gangen (nært vårt soverom.) Så flytta vi han inn på storesøsters rom, men han våkna hundre ganger hver natt. Dermed havna han på rommet vårt igjen. Men da han var 5 1/2 mnd gammel var vi hos søvnterapaut og fikk bedskjed om at han skulle sove på rom alene. Så siden den tid har han sovet på eget rom. (Men nå har vi jo storesøster på vårt rom, siden han skal sove alene.) Ikke bare, bare med for lite hus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nok flyttet Jesper hvis vi ikke skulle reise til Spania på lengre tur snart, så det får bli når vi kommer hjem i juni. Ser vel ikke bort fra at han kommer til å sove bra da, mens mamma ligger og lytter etter lyder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør egentlig vi og, fra han våkner i 2-tia. Så da har vi vel tannløse gutter som sover med mamma på vei til første skoledag:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehheh :D

 

Det er så mye koseligere å våkne med han i senga enn å se han henge over sengekanten sin og vræle.. hihi.. Og så er det så godt å snuse han inn når jeg skal sove :D

Ja jeg er en rar mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi flyttet i november fikk Thomas eget rom og sprinkelseng. Før det brukte vi å rugge han i søvn på kvelden i vogna på soverommet vårt. Overgangen gikk kjempefint og han sov godt i egen seng også. Han sover hele natta og har gjort det i noen mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi flyttet henne på eget rom for en måneds tid siden. Det var en tung avgjørelse å ta syntes jeg, jeg syntes bare sååå synd på henne som måtte ligge helt alene. Det var bare unødvendig bekymring, for allerede fra første natta sov hun så godt som hun aldri har gjort før!

 

HS anbefalte oss å gjøre det siden hun våknet i ett kjør og ville ha pupp. Etter 3-4 netter sov hun rundt, og det er bare herlig:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss ble hun lagt på eget rom fra 6 mndr. hadde som spiselise over her, kjempevondt av henne. stakkar lille helt alene, liksom. men hun har ikke grått rn eneste gang, og både hun og vi virker til å sove bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er rett og slett tull å sove på samme rom når barnet er nattavvent. for å ikke snakke om de som samsover... tullete og farlig.. egoistiske voksne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillegutt fikk eget soverom i går faktisk:) det gikk ganske greit, men han er jo våken et par ganger om natta da..men jeg regner med vi bli å prøve å venne han av med måltidene på natten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok du som skriver anonymt bør finne deg en annen plass og lage bråk på...

 

Her inne er det bare koselige folk som ikkje en gang gidder hisse seg opp over slike innlegg som dette her..

 

Vi er alle voksne og korleis vi velger leve med våre barn er opp til hver enkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje på mine vegne nei... Her er ho på eget rom og har aldri likt sove i vår seng faktisk..

 

Men det er frustrerende at du gjemmer deg bak anonym knappen og ikkje våger skrive innlegg åpent.. Bare det får ein til og bli litt på vakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramlet over tråden inne på siden for 0 til 1 år i går der ei anonymt la ut at ho ikkje ville leve lenger... Ble rett og slett skremt eg av det..Fælt og ikkje kunne hjelpe eller noen ting..

 

Da startet eg tenke på det med og skrive anonymt.. Enkelte ting er sikkert ok og kunne skrive på den måten men det var ikkje noe artig..

 

( langt på siden av dette men ville bare forklare min skepsis til anonym knappen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...