Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #26 Skrevet 9. april 2007 Bare en ting jenter, mange av dere sier at poden får når det står fremme, eller dere spiser. Men min pode legger seg kl 19, og jeg blir forundret over at dere spiser snop, har snop fremme så tidlig på kvellen.... Joa greit med lørdagsgodt til barna til barnetv på lørdag, men spiser dere virkelig godteri så tidlig på kveldene og dagene altså?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. april 2007 #27 Skrevet 9. april 2007 Hun har en sjelden gang smakt bolle og sjokoladekake . Hun er 11 1/2 mnd. Viser ingen spesiell interesse for søtt og godis, så da gir jeg det som regel heller ikke.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 10. april 2007 #28 Skrevet 10. april 2007 Han får smake kake når vi spiser det (i bursdager ol.) Syns det blir veldig rart å ikke gi han kake når vi koser oss med det..helt feil. Så får han smake ostepopp når det står framme (oftest i bursdager, for han legger seg så tidlig at det ikke står framme når han er våken). Han har ikke fått godteri enda, og det har vi tenkt å vente med. Jeg kjøpte en liten eventyr sjokolade som jeg la i påskeegget hans. Men ombestemte meg:D Han vet jo ikke hva det er enda..så han vet ikke hva han går glipp av:) Han er veldig glad i frukt. Og har spist seg full på appelsin og druer i påsken:) Rosiner er også blandt favoritten:)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #29 Skrevet 10. april 2007 ja selvfølgelig får hu det.... hu er 20 mnd. når vi og storesøster spiser hvorfor skal ikke hu få lov?? jeg har aldri vært hysterisk når det gjelder sånne ting. fine tenner har de begge og ikke er de tjukke hehe:) men får aldri så sant hu ikke har spist mat først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå