Gå til innhold

Hva gjør dere med barna når de er våkne?

Anbefalte innlegg

Her går det fortsatt i synging også "prater" vi endel.

Ellers er det babygym som er veldig spennende, spesielt hvis mammaen ligger ved siden av på gulvet. Ellers går vi endel rundt, hun elsker å bli bært, men nå begynner det å bli tungt altså.

Vi pleier også å ha noen turer foran speilet hver dag, Evelina har nemlig oppdaget en veldig nydelig jente i det speilet, som er såååå artig å prate med.

Andre leker er ikke Evelina interessert i enda. Har prøvd å introdusere rangler osv...men nei det er visst for tidlig her.

Føler av og til at det blir litt ensforming jeg...men hun er tydlig fornøyd!

Fortsetter under...

Blir ikke store variasjonen her heller nei.... Pratel og tuller litt.... Og ja, det blir endel bæring, ellers er hun fornøyd når hun sitter i vippestolen og kan titte litt rundt, og å ligge naken på stellebordet på magen er stas!! Går fort fremover nå syns jeg....

Her ligger snuppa en del på gulvet under babygymmen, det er populært. Ligger oxo en del på et leketeppe på gulvet, stabler leker rundt henne. Hun er begynt å prøve å nå lekene og holder litt i detm.Sitter oxo en del i vippestolen når mammaen ordner med andre ting, f.eks lager middag og legger sammen klær. Så blir det litt fangsitting og litt bæring, men prøver å ikke bære så mye, er tungt.

Hemmeline, du bør prøve å sette et speil ned til henne, så hun kan ligge og se på seg selv - det er en bra motivator for veslemann til å ligge på magen her i gården.

Ellers er det jo så korte stunder han er våken, så vi rekker ikke allverdens.

Han er som regel skutt etter 1 - 1,5 time våken, stell og pupp inkludert, så vi får ikke "gjort" så mye.

Han ligger litt på babygymmen, vi "prater" litt på stellebordet, eller han sitter på fanget og kikker.

Eller han sitter i vippestolen sin oppå kjøkkenbordet og ser på det jeg driver med omkring i leiligheten.

Bærer ikke rundt på ham.

Prater, tilbringer endel tid på stellebordet...MIra liker å ligge i babygymmen. Fram til for et par dager siden skjønte hun ikke helt poenget med den, men så oppdaget hun at hun kunne ta på lekene, og hun er nå helt trollbundet av den ene leken jeg har hengt der.

Ellers er hun veldig glad i å bli båret rundt og se på ting, eller bare ligge på armen mens jeg gjør ting med den andre armen ;-) Begynner å bli litt kronglete det nå, forresten, som snuppa blir stadig større.

Hun liker også å se i speilet sitt, og å se på bildene i en svart/hvitt bok.

Merker hun er litt mer interessert i lekene nå.

blir en del prating, og synging... nå er det hjulene på bussen og har du hørt historien om de 3 små fisk som er populære..hehe..

oxo liker hun å ligge på stellebordet og se og prate med fiskene som henger i uroen over..

Oxo synger jeg så klart vålenga sanger for hun, skal tidlig krøkes.. hun smiler iallefall:)

Ligger oxo litt under lekestativet og slår litt på lekene og ser seg i speilet å snakker.. det er gøy:)

så blir det jo litt bæring rundt, også litt titting i speilet..hhe..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...