Gå til innhold

Trur æ må herme litt etter våre gravide medsøstre i Harstad som e så flink å vær aktiv her inne;) Ka me en liten presentasjon av gravide Tromsøjente!!?


Jente1980

Anbefalte innlegg

Da bynn æ:)

 

Hete Ane, fylle 27 år i mai, og vi vente våres første 6.april:) Ellers så har æ en profil kor det e både tekst å bilder viss det e nån som e nysgjerrig!!

 

Så heng dåkker på jente!

 

Ps: Vi sees vel på treff på Gründer kl 9 torsdag!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æ heite Marita,å blir 23 i april, å vi vente vårres første i slutten av mai.

Har heimesia før dæm som vil kjikke der: www.broxsorensen.piczo.com

 

Har vært sykemeldt sia starten av desember,pga bekkenløsning,så har mykje fritid om dagan..;p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Får henge mæ på her ja. Æ hete Katrine, e 24 år og vi vente en liten odel 3 mai. E vår første, vet ikke om det er gutt eller jente så er veldig spent. Kjæresten min e fra levanger og vi skal ta over gården om ca 5 år=)

Blir nok en stor overgang å bli foreldra ettersom vi hittil bare har nyta livet og vært på reisefot de siste åran. Men det e ingen hinder for oss å få barn, vi skal ha en hel hau så man må jo starte en dag=)

Vi glede oss!!

Har også ei hjemmesia hvis nån vil titte innom: 123hjemmeside.dk/fabelaktig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisedilla:

 

Flott hjemmeside, og dåkker e virkelig bereist, det må æ si:) Heldig!!! Du har vært me på et treff på Gründer mein æ å huske etter æ så på bildan dine!! Samboeren min mente at du kansje hadde gått vgs i Tromsdalen?! Det har nemlig han gjort!

 

Kansje vi sees på treff ved en anna anledning, æ har ikke så lenge igjen nu, men regne me det blir et treff eller to til på mæ før æ ska kalve!:) (Vi e nu nån jente som ska nu på torsdag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Stemme d ja, har vært på treff en gang, e alltid nåkka anna som dukke opp på torsdagan men har tenkt mæ på treff ikveld! Så på bildan dine en dag og syns d va nåkka kjent m typen din ja, æ har gått idrettslinja på tromsdalen så det e nok derfra.

Ses kanskje ikveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, da har dåkker gått på samme skole:)

 

Ska åsså på treff så da snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida hete æ, 28 år og bor på gammelgård. Æ å samboer vente første mann/jente. Æ kommer fra Hasvik i Finnmark, og har bodd her i snart 6 år, mens han kommer fra Hamarøy i Nordland. Har termin 28 juni, å e kjeeeeempe spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...

Jeg heter Cecilie, og er 30 år. Vi har en sønn som fylte 2 i november. Samboeren min har dessuten ei jente på 5 som også bor her i byen. Rundt den 30. juni får vi en til, det blir spennende det!!

 

Vi flyttet nordover fra Trondheim for ca 1 1/2 år siden. Vi er begge fra Troms.

 

Jeg satser på å komme på treff i dag. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :)

æ hete charlotte og e 24 år. Har en gutt fra før som netopp e blitt 2 år, og lille jenta e venta 24 juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Æ hete Susanne, e 25 1/2 år, nyutdanna lærer, og no i permisjon. Har termin 18. april, og vet ikkje kjønn. Både sambo og æ glede oss massemasse! Æ e fra Tromsø, har bodd i Tromsdalen i oppveksten, men bor no i Hamna. E veldig fødeklar, så håpe nurket kjem snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.Heter Carina og har termin 9 mai og trur det blir ei lita jente.Har ei jente fra før på 2 år.

Bor på Gimle med min samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...