Gå til innhold

Presentasjonsrunde


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Jeg er jo så ny her inne. Hadde vært gøy å vite noe mer om hvem som skjuler seg bak nickene.

 

Jeg er som sagt 27 år, fra Bærum, gift. Foreløpig klarer vi oss fint med Linea, men vi hart lyst på 1-2 barn til om noen år.

Er butikksjef i en lekebutikk og stortrives med det (gruer meg riktignok litt til å begynne å jobbe igjen 11.juni).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 32 år, gift og er fra Tvedestrand. Bor nå i nærheten av Lillehammer. Jeg har to jenter og to gutter. Sistemann, Leander, er født 1 august.

Jeg er hjemmeværende, har vært det i 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er snart 40, bor i Bergen, tre barn på 13, 10 og Brumlemann på snart 8 måneder. Jobber innen finans. Skal tilbake i jobb 4 uker i mai, og for fullt igjen i august. Både gleder og gruer meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år gammel, fra telemark, har 3 jenter som er 4 1/2år, 3 år og 7 1/2 mnd gammle.

Skal gifte oss i sommer og har for tiden nok med di 3 jentene vi har, men skal ikke se bort fra at det dukker opp en til om noen år.

Arb.plassen min gikk konkurs så når jeg er ferdig med permisjonen så er jeg arbeids ledig (om man kan bli det når man har barn da??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36, gift, og vi bor i Oppegård like utenfor Oslo. Skal tilbake igjen i jobb i slutten av august. Skal bli greit å begynne å jobbe igjen, men det blir nok rart å være borte fra lillegutt hele dagen! Verdens beste Thomas ble født 16. august, og det spørs om det blir noen søsken på han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei.

 

Jeg er 27 år,gift og kommer fra klepp (25 min sør for Stavanger) Har to døttrer Linea på snart 2,5år og Lotte som er født 080806.. Koser meg masse med jentene mine=) Skal begynne å jobbe i Mai er utdannet hjelpepleier og skal jobbe 50% kveld på sykehjem.Slipper da og ha jentene i barnehage og kan kose meg hjemme med dei på dagtid=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ny her inne..35 år , samboer og jesper ble født 27. august. Bor i Tromsø og jobber i barnehage. Trives forøvrig veldig godt hjemme, og håper jeg har lyst til å begynne å jobbe i slutten av julli...Vi drar to måneder til Spania fra slutten av april og ser veeeldig fram til å deler av permisjonstida der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blir 27 i juni, bor i Bergen med min kjære samboer, men er fra østlandet. Bodd i Bergen i snart 8 år. Jeg er lærer, skal tilbake i jobb 3 uker fra mandag 26 mars (gruer meg kjempe!!) så skal vi 1 mnd til Kroatia og begynner for alvor å jobbe 21 juni.

 

Magnus er vårt første barn og mulighetene for en bror eller søster til han en gang det neste året er tilstede :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI

JEg husker deg godt fra BIM, vi var med i overtidsklubben begge to!

 

Er 31 år, bor i Oslo, gift, er fra vestlandet

 

Ønsker 1-2 barn til på sikt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Jeg blir snart 29 år og bor i Bærum. Lykkelig gift:) Jeg har en jente på 3 år samt en liten gutt på 7 mnd ( født 130806 ). Stortrives som hjemmeværende mamma for tiden!! Må nok tilbake på jobb i aug. Både gleder og gruer meg til det.

Jeg har lyst på et barn til, men mannen min sier stopp:(. Vi får se om jeg får overtalt han om noen år:)

 

Ha en strålende dag alle august mammaer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa mannen min og....men etter 8 år fann han ut at det hadde ikkje vært så dumt med ein til, og dermed kom attpåklatten! Anbefales veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei damer. Jeg er 35 år gammel og har en gutt på snart tre og lille karoline på snart 7 mnd. I tillegg har vi en hund, så det spørs om vi har plass i bilen til noen flere barn :-) Storebror går i barnehage, og nå er vi spent på om Lille Snuppa får plass i samme barnehage. Jeg er samboer og vi bor i et rekkehus i Trondheim. Pappaen starter sin del av permisjonen allerede 4. juni, og jeg gleder med til å begynne å jobbe igjen. Jobber som studieveileder på universitet, og må begynne å planleggge høsten og studiestart tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo på dere!

Jeg er 27 år, bor i Oslo med samboer og Guri som ble født 13. aug. Er opprinnelig fra nordmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 år fra Drammen.. Bor sammen med kjæresten og våre to barn. Jenta snart 5 og gutten på 7mnd.. Jobber på skole og trives...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

Er 31 år, og har 3 barn: gutt 7 år, jente 4 år og gutt 7 mnd;) Gift i 7 år, med kjæresten gjennom 15 år:)

Jeg er adjunkt (lærer) og jobber med voksne. Bor på Nordmøre.

Gruer meg til å være borte fra Lillegullet, for jeg begynner på igjen i mai (gulp...).

Men så er det jo sommerferie i slutten av juli;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Er 32 år og har en gutt som er født 090806. Er samboer på snart 11. året og Alver er vår første. ...og eneste ifølge pappaen hans, men jeg er nå ikke så sikker...vi får se hva tiden bringer ;-)

Er fra Oslo, men er vokst opp i Lier. Bor nå rett utenfor Drammen.

Er ikke sikker på når jeg skal tilbake i jobb (har ikke orket å regne det ut enda), men perm. er offisielt over 19.juni. Vi har 2 ekstra perm.uker der jeg jobber og i tillegg skal jeg ha 5 uker ferie, så det blir vel ute i august en gang. Gruer meg til å gå tilbake i jobb, fordi vi har miokroskopisk sjans til å få barnehageplass og vi har ingen back-up plan foreløpig.

Jobber i Oslo med kundeservice på telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:-)

33 år, førstegangsmor, samboer. Bor i Tønsberg, Vestfold.

Utdanna førskolelærer, men jobber i boligvirksomheten.

venter i spenning ang barnehage.. ønsker barn nr 2 i løpet av neste år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 26 år og har 3 herlige gutter på 7, 4 og 7,5 mnd. KOmmer fra troondheim men har bosatt oss ett stykke utafor byen..heldigvis. Samboer. Jobber deltid i hjemmetjenesten men skal prioritere lillegull enda ett år for jeg jobber kbare noen kvelder og annenhver helg. Kjempegodt å slippe å sette ham i bhg enda...priviligert synes jeg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello,

Jeg er 30 år, har to gutter, en på 7 år og lillemann på 7 mnd. Jeg kommer fra Mo i Rana men bor i Oslo og har bodd her i 12 år. Jobber som førskolelærer og er derfor så heldig at jeg får snuppen inn i barnehagen hvor jeg jobber:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen så koselig med ei sånn side da!!!!! Visste ikke det fantes jeg;-)

 

Jeg er alene med tre barn, og minstemann Erik er født 08.08.06 ved Ålesund sjukehus. Jeg jobber som sykepleier, men har selvfølgelig permisjon nå!! Har ikke spesielt lyst å starte i jobb igjen i juni, men har heldigvis fått barnehageplass;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er snart 27 år, har samboer og to små jenter. Eldste er snart 3 år og minste er født 07.08.06. Vi bor i Molde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her inne jeg også! Kommer fra sørlandet, bor i vestfold. Er 31 år, samboer og har en rampete liten jente på 7 1/2 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

jeg er 21 år fra bergen, og jeg er alene med sara:) hun kom 29 aug. skal begynne å jobbe igjen 7 juni, er hjelpepleier, men har bare annen hver helg. går litt på skole i år, og skal ta litt til neste år så jeg har nok å gjøre på om dagen. men vi koser oss, spess nå som det er vår og sol ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...