Gå til innhold

Noen her fra Asker/Heggedal? + vite kjønn

Anbefalte innlegg

Jeg er en svensk jente på 29 år som skal ha mit 3:e barn. Lurer på om det er noen fra Asker eller Heggedal her som også skal ha barn? Flyttet til Heggedal fra Göteborg i august 2006.

En en annen ting, er det mange her som vil vite kjønn på babyn deres? (eller allerede vit) Jeg var på ultralyd i uke 19 og jordemor var sikker på en jente... Har en jente på 4 och en gutt på nesten 2. Hvor ofte ser dom rett på kjønnet på ultralyd i uke 17-19? Kanskje jeg må gå på privat ultralyd senere før at vare helt sikker, eller?

Fortsetter under...

Hei!

Venter også barn nummer tre og bor i Asker/Heggedal. Jeg var på ultralyd i forrige uke, uke 20. Ville vite kjønn denne gangen. Var to spente vordende storesøsken hjemme som veldig gjerne ville vite. Vi får mest sannsynlig en gutt. Har lest at det er ca. 80% treff. Kanskje ikke så lurt å kjøpe lyseblå sparkebuser enda ;-)

Det blir kjempe spennende om vi kommer i samme barselgruppe da. Veit om flere også som venter rudt våre tider.... Skal dere ha lang permisjon? Vi satser på at jeg skal være hjemme ca 6 mnd og så får samboeren min resten av permisjona. Synes det er greit at han kan nyte og bli kjent med barnet også:)

Hei igjen!

Jeg tenker ta et års permisjon.Skulle gjerne vært hjemme lengre enn det også! :-) Mannen vil nok gjerne ha et par-tre av de månedene han også, tenker jeg.

Har dere vært med på BIM-treff enda? Jeg har vært med et par ganger. Hadde vært hyggelig med flere august-mammaer!!

Jeg har ikke vært på noe BIM-treff enda. Jobber 100% i Oslo og med ei på 2 1/2 år hjemme så er det ikke så mye tid til overs. Har planer om å begynne å gå litt turer på kvelden i dag i uka eller noe i Dikemark/heggedal området. Er det noen som kanskje kunne tenkt seg å vært med på det etter hvert?

Annonse

Skjønner godt det blir hektisk! Jeg er sykemeldt og har godt med tid, selvom det er utrolig hvor fort dagene går likevel :-) ...Blir gjerne med å gå tur,men har bekkenløsning, så jeg bør helst unngå asfalten. Bare si ifra når det passer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...