Gå til innhold

Drammen 35+/- 1,2,3,4.... søker mamser !


Pia♥CF

Anbefalte innlegg

Hei ! Skjønner at det er behov for en litt mindre etablert gjeng, så da prøver vi ! Tanken er en god trilletur og eventuelt cafè eller matpakespising ett fornuftig sted. Torsdager ser ut som en fin dag eventuelt mandag.. og fordi noen av oss har skolebarn som også vil nyte godt av mamma`s permisjon, er kl. 11 forslått som møtetid..

 

Er du med ?

 

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ! Skjønner at det er behov for en litt mindre etablert gjeng, så da prøver vi ! Tanken er en god trilletur og eventuelt cafè eller matpakkespisning ett fornuftig sted. Torsdager ser ut som en fin dag eventuelt mandag.. og fordi noen av oss har skolebarn som også vil nyte godt av mamma`s permisjon, er kl. 11 forslått som møtetid..

 

Er du med ?

 

 

Klem klem

 

(korrektur ja.. hehe:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er med! passer best på torsdager for oss for på mandager er vi på babysvømming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 29, så da er jeg vel for ung. hihi:)

Du er savnet på mammaklubbens treff pia:) Vi er jo ikke så etablerte, bare synes det blir litt volsomt og mange å bli slått sammen med andre treff...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mamman til Eline : Ja du er ALT FOR UNG.... hihi... mammaklubben er en koselig gjeng.. det er ikke det, men onsdager er en ganske håpløs dag! Men passer det, stikker jeg gjerne innom! Trenger å få løftet litt på baken så det blir godt med litt trilling...

 

Klem så lenge.. ( og følger med på spacen til Eline... så søt da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere,

Jeg blir 33, er jeg gammel nok? Vet ikke om jeg skal ta et nei i en sånn sammenheng for er kompliment ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammaentiltrulte .. Vi tar en trilletur nå på mandag, så tenker vi nøye på torsdager ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shevil og Alver : Nja.. skeptisk... Vel er vel ikke alderen som betyr noe kanskje... Og du er jo nærmere 35 enn 30.. så , OK da.. Mandag passer kanskje ?

 

tillab *og lille Embla* : dumt at mandag ikke passer, men vi skviser inn en torsdag etterhvert ja..

 

KOzy K og Nikolai : klart det.. kommer tilbake med sted..

 

Har noen ett bra foslag ? Parkering mm.. tenkte CC.. det er jo en fin tur derfra til biblioteket.. eller bare møtes på strømsø v/ broen ? Eller gå fra torget, opp til landfall og ned til bibloteket...

Forslag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei helt i ammetåke jeg da, så ikke at det var en klubb for de +/- 35. er bare 24, er kanskje litt forung, håper ikk det..

har liksom ikke fått vært med på denne etablerte mammklubben mer en en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at jeg kan være med da! Mandager er jeg som regel på skolen eller leser siden pappaen har tidskonto dagene sine på mandag og tirsdag. Torsdag derimot er en veldig fin dag for meg, så jeg satser på å få blitt med når dere avtaler en torsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager passer også Pia;)

Hehe... Men ikke førstkommende dessverre. Da skal jeg i banken og gjøre meg til gjeldsslave!!! Huffe:p Hehe.

Men gleder meg til å treffe dere superopptatte mammaene igjen;) Lenge siden jeg har sett både deg og Aga nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg er jo 10 år fra "kravet"! Men blir gjerne med på en trilletur om været er bra! =)

 

Jeg lover å oppføre meg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Et kjempebra initiativ. Går hjemme med Ludvig på 7 uker, og savner andre i ammetåka! Mange fine turmuligheter nå som våren endelig har kommet. Hvor og når møtes vi ?

Ha en fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

Vi kan dessverre ikke være med i morgen. Alver har fått magevirus og er ikke i form i det hele tatt. Bare kaster opp :-( Tror det er best vi holder oss i nærheten av huset til det går over. Vil fryktelig gjerne bli med neste gang. Er veldig tilhenger av trilleturer, men er så fryktelig lei av de samme bakkene i Krokstadelva. Fint å gå et annet sted og i lag med andre :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle sammen, rekker ikke å få vært med i morgen. sambo skal være med på babysvømmingi morgen så da må vente på han hjemme når han kommer hjem fra jobb. blir litt for kort tid mellom gåtur og svømmingen.

 

men vi er veldig gjerne med å gå neste gang. trenger å få beveget oss litt. og begynnr å bli litt kjedelig å gå alene.

 

håper dere får en fin tur i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskejenta&Joakim: ja du oppfører deg sikkert, bare be sønnen din om å dempe sjarmatappene.. blir såå betatt av ham... :-) Da sees vi da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammaentiltrulte: skjønner dillemaet, men somsagt finner vi sikkert litt torsdager oxo... tenkte kanskje sånn annenhver uke ... men følg med.. info kommer !

 

Ha det gøu i morgen da!

 

AGA.. jupp 11 er perfekt.. sees da ! ( Mestergrønn??)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...