Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Skikkelig irritert nå.. bestilte takkekort fra Fotolabo.no, fikk kortene i dag, kun få dager etter jeg bestilte - åpnet pakken, og hva møter meg?? Sjokkfarger di lux!!!! Sløyfen på kjolen har blitt "Selvlysende rosa", bildet var blitt litt utydelig, det var trykket på papp og ikke fotopapir, og det var dårlig kuttet.. (ser på hjemmesiden deres at det står at de bruker papp, men så ikke det da jeg bestilte). Kunne gjort dette mye bedre på min egen pc!! Ville dere brukt detet som takkekort, eller bør jeg bestille nye (fra noen andre selvfølgelig!!!) Begynner å haste å få ut de kortene nå + kjedelig å betale for noe sånnt en gang til.. Hva ville dere gjort? Og hva ville dere tenkt dersom dere fikk noe sånnt som takkekort?
hårsår Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 En er alltid mest kritisk selv til bildene. Tror ikke det er noen som bryr seg. Har sett utrolig mye rart av takkekort. For noen år siden fikk vi et takkekort som var i sorthvitt, tatt på avstand, og dåpsbarnet hadde en stor lysestake foran seg. Tenkte faktisk ikke så mye over det da, men nå som jeg har fått barn selv vil jeg jo si at det er gøyere å få bilde der en kan se hvordan dåpsbarnet ser ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå