Gå til innhold

Oktober: Alle oktobermammaer - hva om vi fikk litt mer aktivitet her?

Anbefalte innlegg

Jeg var aldri noen bimmer, og ble ikke en dibber før jenta mi var 3 mnd, så jeg er ganske fersk.

Nå er jeg innom dib rett som det er, og synes det er en fin måte å komme med, og få svar på, spørsmål man har.

Når vi har barn født i samme måned står vi jo i mange av de samme situasjonene, så det hadde vært artig om vi kunne fått litt mer aktivitet i oktoberklubben.

Hva synes dere, oktobermammaer????

Fortsetter under...

Jeg var veldig mye på bim men var mest en leser og ikke så aktiv på innlegg å på svaring av innlegg, men nå som vi er inne på dib har jeg ikke så mye tid til å sitte her inne som da jeg var på bim, men skal prøve så godt jeg kan.

stoooor klem :)

Annonse

jeg er med på det =)

Har heller aldri vært en aktiv BiM eller dib, mer en passiv. Har bare svart hvis jeg har visst svaret. Går også stort sett inn på de temaene som interresserer eller angår meg/ oss. Men for deres skyld skal jeg prøve å være litt mer med =)

Annonse

Ja.. høres ut som en plan :) Skal prøve å svare mer aktivt. Er blitt helt avhengig av dib gitt, er her inne hver kveld etter at snuppelupp har lagt seg, men ikke så flink til å svare. Skal gjøre en innsats her inne på oktobermammaer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...