Gå til innhold

Dersom dere vil bli spådd


Gjest

Anbefalte innlegg

Legg inn innlegg på denne tråden så stikker jeg innom og tar det jeg orker i uken som kommer:) Slik alipper man at innlegg blir dyttet bort og må dyttes opp igjen.

 

Følgende må følge med når du vil bli spådd;

din fødselsdato

hva du lurer på

gjerne også partners dato, innimellom kan jeg ikke gi et sikkert svar uten (når det kommer til barnet og potensielle graviditeter bla)

 

Nick! Årsaken til at jeg gjerne vil at det oppgies nick er følgende; jeg vet ikke alltid hva ting betyr, vet ikke alltid hvordan jeg skal tolke ting og noen ytterst få ganger så er det ting jeg føler og ser som jeg ikke ønsker å legge ut så alle andre kan lese det. Dersom du tilhører sistnevnte kategori så sender jeg deg en pm om du har profil:)

 

Ha en fortreffelig uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Lurer på om du kan se om det blir noen barn på oss i løpet av den nærmeste fremtid.

 

Han f. 210373, Jeg 220976.

 

Venter i spenning, på forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

har blitt spådd på denne siden i januar at jeg skulle bli gravid på mars. nå nærmer det seg mars med stormskritt, og jeg er nysgjerrig på om noen fortsatt ser det samme? hvis ja, ser du om det blir gutt eller jente?

er fryktelig spent på dette, så jeg håper du har tid til å se på meg=)

 

jeg er født: 031287

han: 021088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wicca

 

Forholdet ser bra ut, ikke de helt store eskapadene men stabilt og trygt. Like mye venner som elskere...

 

Får opp ønske om et barn til føles det som, og jeg får opp en liten gutt. Men er usikker på om det kan være en du har fra før...

 

Ingen store endringer i det økonomiske på lenge... Ting vil igrunn være som de er, muligens bli noe romsligere en periode men ikke varig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintersang;

 

Jeg får dessverre ikke følelsen av at det blir noen barn helt ennå... Virker som dere strir litt?

Men når det sitter så blir det nok en liten pike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusseliten_87

 

Det var nok ikke jeg som spådde deg da, for jeg får dessverre ikke opp det... Men jeg føler at du må nok belage deg på å kjøpe store klær om du skal være fin og pyntet i julen! For da er magen stor:)

 

Og vet du ikke spurte om det, men jeg skriver det likevel, får dessverre ikke så gode vibber på forholdet deres... Er godt mulig det kan være fordi dere har hatt en krangel eller disjusjon nylig men noe er det i allefall...

 

Lykke til alle dere som har fått svar så langt, de beste øsnker for fremtiden:)

Gi meg gjerne tilbakemelding om jeg både har rett eller feil;)

 

Tilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey,er født 061084 og han 121083 og vi lurer på om jenta vår kommer tidligere enn terminen,eller etter terminstiden?og om det kommer til å gå fort eller ikke.og om alt vil gå bra??

 

takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klippe ut, og lime inn her da:o)

 

Jeg er da ikke gravid...

Men kan dere "se" litt om forholdet vårt og økonomi? Og kanskje om det kommer flere barn?

Født 10 mai 1973.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

kommer det flere barn? og evt hvor mange? kommer jeg og min kjereste til og forlove\ gifte oss?

 

02.09.86 min fødsels dato

17.09.82 partners fødsels dato

 

 

tusen takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg lurer på om du kan se om jeg får flere barn?

 

Eventuelt når og hvilket kjønn?

 

lurer også på økonomi, forholdet til meg og min kjereste, og om vi kommer til å bli boende på samme sted i samme hus?

 

Meg:6/7-78

Han:28/12-77

 

Vet det ble mye, men håper du prøver:-)

Tusen takk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Lurer på om du kan se når event. fødsel vil finne sted! Og litt om den går "ok" ihvertfall,gruer litt..:o) Kjønn..Har termin 15 mars :o) Føler d vil skje litt før..Fd. på meg 210273, far 090373. Har tv.gutter fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg lurer på om du kan vær så snill å spå meg.

Jeg er født 28.07.82

Samboeren min er født 09.04.1982

 

Første svangerskap desverre sluttet i januar med en MA, (etter 7 åneder prøving), jeg var 11. uke på vei, en hormonforstyrrelse etterpå og nå vi vil prøve igjen å bli gravid!

Har du mulighet til å se om jeg blir gravid i nærmeste fremtid?

evt hvilket kjønn og evt hvor mange barn totalt??

 

Jeg er glad på et svar fra deg!!!

 

Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, takk. Jeg vil gjerne bli spådd!

 

Jeg: 240473 og han: 26.07.74

 

Vi har to gutter fra før (04 og 06), men er klar for sistemann (helst jente..., men alt er veldig velkomment!).

 

Jeg har fremdeles ikke fått tilbake mensen etter siste graviditet. Fødte for snart 8 md siden og synes det er litt rart for etter første fødsel kom den etter 6 mnd.

 

1) Kommer mensen snart eller er det noe galt med kroppen min?

2) Ser du graviditet på meg og i tilfelle når?

3) Hvilket kjønn er det? Og ser det friskt ut?

4) Går svangerskapet bra?

5) Begynner jeg å jobbe før jeg føder og i tilfelle med hva og når? (Søker noen lærerjobber nå, men føler meg ikke helt klar til å gå ut i arbeidslivet igjen...)

6) Hvordan ser forholdet vårt ut?

7) Ellers andre ting du ser?

 

Takk skal du ha!

 

Elisabeth

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tillab!

 

Håper virkelig du kan hjelpe meg for jeg holder på å bli sprø!

Er nå i min 4 pp. Mensen har vært stabil siden jeg sluttet på pilla i høst. Nå er jeg tre dager over IKM og ingen tegn til tanta. Testet i dag og den var NEGATIV. Er det en sjanse for at jeg kan være gravid? Har håpet så lenge tanta er borte!

 

Meg: 210983

Han: 030981

 

Blir veldig takknemlig hvis du tar deg tid å svare meg.

 

Hilsen lille meg!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er som gjør dette for oss som undrer.. :)

Send meg gjerne svar på pm når du får anledning.. Det ville jeg satt pris på.. :)

 

jeg er født 30.08.79

han er født 24.04.71

 

lurer på:

*om jeg føder før eller etter termin? (termin den 22.mars)

*hvordan fødselen vil forløpe? Har nemlig begynt å få litt nerver (det er sikkert vanlig, men..).. Har hatt noen forferdelig ekle drømmer i det siste, og det hjelper ikke akkurat på... :(

*om samboer og jeg kommer til å få flere barn, evt når (hvor lang tid det går før evt neste graviditet og tid på året det neste barnet evt kommer) og evt kjønn?

*forholdet mellom samboer og meg?

*Rent generelt det du måtte få opp på meg.. alt er av interesse.. :)

 

På forhånd tusen takk :)

 

ps, dersom du svarer på pm, og det er noe jeg skulle komme til å lure på iforb. med det du svarer, kan jeg spørre deg om dette pr pm da, eller vil du ha det på denne tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

slenger meg på her eg:)

 

1)ser du hva som skjuler seg i magen min?har ei lita jente på 1år fra før, så e jo spennende:)

 

2)kan d være fler inni der?

 

3)hvor mange barn blir d på oss?

 

4)dukker d opp en dagmamma snart?e litt desperate no..hihi

 

født: 15.06.80

 

takker for at du tar deg tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg !

 

Endelig får jeg kanskje en mulighet til å bli spådd, har prøvd på denne sida i hele februar nå. Håper du kan hjelpe meg ?

 

I det jeg nærmer meg besøk av tante rød igjen og har forsøkt i over ett og et halvt år på å bli gravid, lurer jeg på om jeg kan være gravid nå ?

Hvis ikke, ser du noen graviditet hos meg i nærmeste framtid (dette året) ? Jeg nærmer meg 30 år og ønsker meg flere enn ett barn, så det er på tide det skjer noe..Ser du mange barn hos meg og min kjære ?

 

Jeg ble født 12.07.1977 og min samboer 24.10.1973.

 

 

På forhånd tusen takk !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Lurer på om du ser noe graviditet på meg snart? Har 3 pp etter SA.

Går alt bra denne gangen? Kjønn?

jeg 230186

han 130885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å se på meg??

Hadde en abort for 1mnd siden(va 11uker på vei).

Nå har jeg fått mensen og vi vil prøve igjen...

Klarer du å se når vi klarer å bli gravide igjen??? + hvor mange barn kommer vi til å få?

021175

Han 140175

 

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tillab!!

 

Har forsøkt å legge inn en egen tråd under her uten reaksjon, men så denne tråden og henger meg på.. Håper du har tid til å "se" litt på meg..

 

termindato:20.04.07

min fødselsdag: 13.04.73

min partners fødselsdag: 01.12.72

 

Mitt spørsmål er som følgende:

Kommer han før tiden? Og blir det eventuelt i mars?

 

Takk for alt du kommer frem til!! Venter spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann tillab:)

 

jeg lurer på om du ser noe graviditet på meg snart? og om det går godt i svangerskapet (har nettopp mista i ma)

lurer også litt på forholdet vårt..:) og jobben min...??

jeg er født 13.04.83

han er født 13.09.79

 

Tusen hjertelig takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tillab *og lille Embla*:)

 

Jeg håper du vil ta deg tid til å spå meg. Jeg lurer på følgende:

 

-Når blir det fødsel? Har termin 22.mars.

-Kan du se noe om selveste fødselen? Hadde det traumatisk sist med gutten vår. Venter gutt igjen.

-Og når blir det bryllup på oss??;)

 

Meg: 070681

Han: 260181

 

 

Tusen hjertelig takk hvis du vil tilfredstille nysgjerrigheten min:) Og lykke til videre selv:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg f. 08.06.84

Han f. 18.02.87

 

Ser du hva slags kjønn vi får, evt for tidlig fødsel (ligger i slekta).

 

Hadde vært artig å prøvd å bli spådd en gang å ;)

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...