Gå til innhold

Er det mange fra Stavanger her inne? ;o)

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Jeg er 30 år og venter førstemann etter 5 prøverørsforsøk med termin 15. august og går nå i uke 15.

Er det noen andre jenter fra Stavanger som kan være interessert i "baby-i-august-treff" eller hva vi skal kalle det?

Det virker så spennende å møte andre, og litt skremmende også da....

Jeg er innflytter, men har bodd her siden sommeren 2000 og trives svært godt her.

En vet jo aldri hva en kan få ut av slike treff og det kan jo være godt å ha noen som er i samme situasjon etter fødselen også skulle en komme i god kontakt med noen? Gå turer, på kafe etc. Holde hverandre med selskap ;o)

Noen andre som kan være interessert i noe sånt på sikt?

Klemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8262425-er-det-mange-fra-stavanger-her-inne-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er 29 år og fra Stavanger, venter førstemann og har termin 9.august. Kunne gjerne tenkt meg å komme i kontakt med andre som skal ut i permsjon til høsten. Blir både rart og kjekt og ha permisjon, er jo vant til å gå på jobb hver dag og nå skal jeg plutselig være hjemme. Tror jeg kommer til å bli litt selskapssyk!

Hei! Jeg og mannen min bor i Sandnes, flytta til Stavanger for 5 år siden. Terminen er foreløbig satt til 18 August. Førstegangs jeg også, og jeg er 26 år.

Vi må få ordne et BIM treff en gang om litt, det er jo spennende å snakke med andre som er i samme situasjon som oss.

Ha en fin helg!

Heisann :) Bor også i Stavanger. Jeg er 27 år og mannen 30. Vi venter vårt tredje barn den 18.august. Med mine forrige har jeg hatt flere rundt meg som gikk gravide og som derfor også var hjemme på dagtid. Denne gangen er jeg mutters alene... er veldig selskapssyk av meg så det hadde vært kjekt å komme i kontakt med andre augustmammaer. Blir absolutt med på et BIM treff :)

Klems.

heisann:) jeg er 23 og forloveden min er 27..vi bor i sandnes og venter vårt første barn. jeg vil gjerne få til et treff.... jeg har heller ingen rundt meg som er gravide. så jeg vil veldig gjerne treffe noen andre gravide... jeg har termin 12 august:)

Så gøy at andre også er interessert:)

Da må vi få til et treff og se hvordan det går. Hadde vært koselig å blitt en liten gruppe som kunne treffes, gått på kafe, gått på trilleturer etc.

Kanskje vi kunne treffes ut på vårparten en gang slik at vi hadde fått til noen treff før den hotte sommeren kommer? Blir vel ikke tilsnakkendes jeg da....hehe;-) Høygravid i 35grader - oh yeah! Det skal bli morro:)

Ha en flott søndag, nå skinner solen!

Klemmer:)

Annonse

Hei, Hei,

Jeg er 28, bor i Stavanger og meg og samboeren min venter barn 1.Aug. Jeg kunne også godt tenke meg å møte andre som skal bli løvemammaer :o) Håper vi kan få i gang et treff om ikke så alt for lenge. Gleder meg til å møte andre som er i samme båt.

Heisann,

Se også link litt under din link: "gravid termin 27.08.07 i fra Stavanger par"

Her ligger det flere Stavangerfolk:)

Mannen min er 32 og jeg er akkuratt bikka 30, rart. Men vi har en datter på litt over 2 fra før og venter en liten til ca 3 august:-)

Vi jobber fullt begge to og liker å være aktive og finne på ting. Jeg vil gjerne være med på treff! Håper det blir etter 7 mars, for neste uke skal vi på ski, og så må jeg til Paris på en messe noen dager. Håper vi snakkes!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...