Gå til innhold

Str i klær.


-Mamman-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har fotsatt noe i 56 som passer og lillegutt, er jo stor forskjell i størrelsene ja, selv om det er fra samme merke/butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 74, og noe 80. Har mye brukte klær etter de 3 andre, og de er fort litt mindre i str. Men nye klær må også ha den str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

Bruker 68 i klær... er forskjell på størrelsene da men noe av det tror jeg ikke er passelig så veldig lenge... men så bytter jeg alltid størrelse i god tid før de begynner å bli trange da... hater selv å gå med trange klær.... Lillemor er 6 mnd og 3 dager.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her bruker vi både 62, 68 og 74. Har tilogmed en body i 56 som fremdeles passer! Utrolig stor forskjell på str fra butikk til butikk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker 74 i nye klær og 80 i arvede (sikkert krympet litt de ).

Har noe i 68 som passer fremdeles...fra Polarn og Pyret, de har store størrelser. Også noen bukser i 68 passer.

Håper vi blir værende litt i 74. 62 og 68 raste vi forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bruker 74 her, er litt stort,..men er bedre det enn trange klær i 68 :) Har og et par bodyer i 80, men de er altfor store..men de ser så gode ut så må bare bruke dem :) Gutten min er 6 mnd og 12 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah brukar str 74, er litt stort i nokon merker, men det er godt. Hatar når armae blir korte og halve armen vises. då synast eg det er bedre med med litt romslige klær som er lett å bevege seg i, og som ikkje blir kalde i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri bruker for det meste 68 nå, har vel noe i 62 enda også. Prøver å plukke ut etterhvert som dem blir vasket nå. Tok en sånn unøyaktig veiing av Guri på badevekta i dag, fant ut at hun var ca 7,2 kg. Hvor lang aner jeg ikke. 66-67 kansje. Skal på 6. mnd kontroll i slutten av mnd, får vel finne det ut da. Har inntrykk av at Guri også er ei lita snelle, selv om jeg synes hun har blitt stor, he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...