Gå til innhold

6 mnd kontroll


Loppelill

Anbefalte innlegg

Nå har også vi vært på 6 mnd. kontroll. Veide 8640 og var 69 lang...

Gått ned 130 g siden sist (14 dager), og legen presterte å si at nå nærmer han seg normalen (den røde streken) og det var jo bra for han hadde jo vært litt overvektig... Skjønner ikke det, trodde jo at den røde var gjennomsnittet og kurvene over og under var innenfor normalen??? Noe jeg har gått glipp av her?? Han har jo vært på kurve 1 og 2 over den rød siden han var født og lengden har matchet vekten hele tiden. I tillegg fikk jeg beskjed om å kutte ut å amme så mye...var mer enn nok med pupp morgen og kveld, resten skulle han ha vanlig mat... Godt dette ikke er nummer 1 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

den røde streken er gjennomsnittet ja, og de andre er innenfor normalen som vi sier. teit lege! og foresten, stol mer på deg selv og helsesøster enn de legene når det gjelder dette skjemaet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at du skal følge magefølelsen din! Magnus ligger heeelt øverst på vekstkurven, og hs sa at når man ammer er det bare sundt fett han får på seg, så jeg trengte ikke bekymre meg.

 

Hun sa også at det var lurt å amme til hvert måltid (jeg gjør ikke det for da vil ikke Magnus ha noe særlig annen mat, men ammer han flere ganger i løpet av dagen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi også fått vært på 6mnd kontroll, litt sent siden Lotte blir 7mnd i måra. Hennes mål var: 8480g,70cm og hodet 44.6cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...