Gjest Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei alle! Hører egentlig ikke til her inne enda (10pp), men håper dere kan svare meg fordet... Ingen svar på bli gravid.. Ser at det er mange her som har ustabile sykluser. Har selv sykluser som varierer fra 27-45 dager, så ikke på langt nær så ille som mange av dere andre her... Lurer på om noen av dere som sliter med det vet hva det kan skyldes? Har mange av dere PCO? Eller er det andre forklaringer? Er det mindre sjanse for at man har eggløsning hver mnd når syklusene er så ustabile...? Phu, mange spørsmål, håper noen kan svare!
jåsjenta Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hei:) Det kan være så mange grunner til at syklusene er ustabile. Ved pilleslutt, hormonforandringer i kroppen, overvekt, undervekt, pco osv..
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 takk for svar! har ikke brukt pillen siste 5 år, ikke overvektig eller undervektig... lurer på om det er noe hormonstyr..hm.. skal til legen i slutten av mnd, får se om han finner ut noe da..
Nightelf venter nr. 2 :-) Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Jeg sluttet med pillen for halvannet år siden, og syklusen min har vært svært ustabil helt siden da. Men alt av prøver er normale, og gynekologen min sa at av og til har man ikke noen forklaring på ustabile sykluser. Tror egentlig at i mitt tilfelle har det hatt med litt stress og gjøre. Kroppen vår påvirkes av alt mulig egentli.. Litt ergelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå