Baby76 Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei allesammen. Jeg er ny her inne. Har smuglest litt og lært mye av dere alle. Jeg har selv holdt på med prøverør i 3 år. Har hatt flere fyseforsøk og en graviditet med tvillinger i Mars i fjor. Mistet desverre i uke 8. Jeg holder til på St.Olavs. Den 17.Januar tok jeg ut 18 egg og 6 ligger på frys. Satt inn et egg den 19.Januar. Går nå å ruger. Dette er første innsettning etter jeg var gravid. Strevde veldig med å få tatt ut egg igjen ettersom jeg har Pcos, men lyktes til slutt. Er det noen flere som skal teste denne uken? Evnt på fredag? Jeg er veldig nervøs denne gangen. Skjønner ikke helt hvorfor, men man reagerer forskjellig fra gang til gang. Kan være at jeg er redd for at det blir positivt på fredag, men at jeg mister etter noen uker igjen. Det var ingen hyggelig opplevese ettersom jeg hadde vært på ultralyd og det hele. Ja, ja livet er ikke bestandig rettferdig, menman får vel prøve å være positiv. Ha en fin dag allesammen. :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg vil bare ønske deg masse lykke til... klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Ønsker deg lykke til med testingen !
Ann-ch. Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Hei og velkommen hit. Skal ikke teste før neste uke,men ønsker deg masse lykke til !
bollibompa Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Hei Baby76. Jeg skal teste på fredag (satte inne fryseegg lørdag 20) men i og med at det er en lørdag sa St. Olavs at jeg heller kunne ta testen på fredag. Tror faktisk at jeg må teste allerede på torsdag, fordi jeg reiser til Oslo da, og tester jeg positivt må jeg jo ha mere medisiner :-) Jeg er ikke så veldig nervøs nå lengre.....litt likegyldig egentlig....men det er vel bare forsvarsmekanisme...... Håper selvfølgelig da!! Dette er mitt 7. forsøk hvor jeg har testet positivt 2 ganger, men mistet i uke 6 og 7. Derfor tør jeg ikke håpe så mye. Man blir jo så glad når man tester positivt, og tenker at denne gangen går det! Men,så snur det igjen.... Vet ikke hvorfor vi skal være så uheldig. Hos oss er det dårlig sædkvalitet, så derfor trodde jeg ikke det skulle ta så lang tid i og med at jeg er frisk og rask. Så jeg skjønner godt at du er nervøs, det er jo så mye som står på spill. Alt dreier jo seg om spiren skal bli til en baby :-) Når du ble gravid med tvillinger,satte du da inn 2 egg? Ser at du nå har satt inn ett. Jeg vil gjerne sette inn 2, men det vil ikke St.Olavs. Ønsker deg lykke lykke til, så får vi håpe at det ordner seg denne gangen for oss begge to :-)
nusse 77 Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 ønsker deg lykke til det skal nok gå bra nå skal du se :0) klem
Sunniva78 har to små Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 Vil også ønske deg lykke lykke til! Det føles så mye mer urettferdig og håpløst ut, når man endelig blir gravid etter å ha slitt så lenge, for så å miste... Det er tøffe tak. Selv har jeg hatt tre innsettinger, og fått positiv test ved alle. Likevel ingen baby, og jeg skal sette inn nytt frysegg ved St.Olavs neste uke. Vil også prøve å få sette inn to, så vi får se, hvor kangt vi kommer med den diskusjonen... Vel, ønsker deg alt godt, tvi tvi!!! Nå håper jeg virkelig at uflaksen din er brukt opp...
Baby76 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 Hei Bollibompa. Vi får krysse fingrene for at det ordner seg for begge. Man må være optimist når man driver med dette. :-) Når jeg skulle ha tvillinger satt de inn 2 egg. Jeg visste ikke noe om det før jeg lå avkledd på St.Olav klar for innsetting. Du kan tenke deg jeg ble paff da legen sa de skulle sette inn 2 stk. Jeg ble selvsagt veldig glad. Tidligere har de sagt at det var ikke aktuelt å sette inn 2 stk. Grunnen til at de gjorde det var at jeg hadde igjen 2 egg etter første uttaket tror jeg. Da hadde jeg satt inn 6 ganger før uten resultat. Litt rart det der med skuffelsen. Med det samme føler du at hele verden faller i grus, men det er utrolig hvordan alt snur når du skal begynne på med en ny runde igjen. Har hele tiden vært veldig optimistisk og jobbet. Har ikke vært sykmeldt annet en ved uttak. Syns det er greit å jobbe så tenker man på noe annet. Lykke til med testingen neste uke. Håper å få se noen positive ord fra deg. :-) :-) :-)
Baby76 Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2007 Tusen takk for alle positive ord. Det var godt å løfte pc`n i fanget å se så mange lykkeønskninger. Håper det order seg for oss alle. :-) Blir sikkert litt aktiv her jeg også skal dere se. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå