Gå til innhold

beregne termin og kor lang på vei eg er... vanskeleg.

Anbefalte innlegg

Hei medsøstre. Eg slit med å finne ut kor langt på veg eg er. Veit at siste mens var ca. 4 november og at mine siste sykluser har vore på snitt 38 dagar. ut i frå det skal eg ha termin ca. 21 august og vere 11 veker på veg trur eg. hadde gleda meg til å endeleg kome til den magiske 12 vekersen og tørre å fortelje om det.

men no er eg usikker på om dette er rett. Når eg tenker på når eg mest sansynleg vart befrukta så var nok det rundt 26 november. då er jo fosteret berre to mnd og nokre dagar gamalt no... då kan vel ikkje eg gå og skryte på meg at eg er tre månadar på veg?? Nei no blir eg forvirra gitt.

fint om nokon med litt erfaring kan hjelpe meg litt slik at eg veit om eg kan sleppe bomba eller ikkje...

Fortsetter under...

Halloen

Eg hadde og SM 4 november og termin 13 august. Det kan være rett med 21 aug dersom du har lange sykluser. Ein regner ofte uker og mange velge å fortelle det i uke 12 da risiko for sppontanabort er redusert. En er egentlig ikke 3 fulle mnd da men 3*4veker. Eg har fortalt hemmligheten nå ja. Lyykke til!

terminkalkulator finner du på høyre side på www.babyverden.no

Som regel må man legge til et par dager vi som går gravide i februar (kun 28 dager).

Ellers regner man det ut på denne måten: Første dag i siste menstruasjon + 7 dager + 9 kalender mnd. = ca. termindato. Gjelder for de som har regelmessig mens. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...