Gå til innhold

Kjære dere med englebarn!


Gjest

Anbefalte innlegg

Vil bare si at jeg ofte tenker på dere - jeg har en søt tulle på snart 3 år og når jeg ser eller leser døds annonser om små barn (større barn også) så gjør det så vondt.

Jeg gir dere alle en stor klem å håper at dere får den støtte dere trenger i nærmiljøet og inni hjertene deres.

Tenner ett lys i kveld for barna deres og håper at de har det fint i paradis.

 

Stor god klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fine tanker... er litt sånn at vi som ikke har opplevd å miste barn, men er livredde for å miste, føler at vi ikke kan få sagt nok til de som har mistet hvor leit vi synes det er... håper bare at det ikke blir oppfattet feil av de som sørger... jeg titter innom her av og til fordi det gir en slags trygghet inni meg om at det er flere der ute som mister sine, og at man aldri er alene om å sørge. har mistet mange kjære, men ingen barn.. den sorgen kan jeg ikke forestille meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det er for dumt av dere som ikke har mistet,å komme inn hit å skrive dette!!!!!!!!!!

Herremin,tenk dere litt om!! Vi HAR faktisk mistet,dere er redde for det..!

Gå inn på ei anna side å diskuter det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår at det er mye bitterhet og ikke minst sorg her. men å angripe mennesker på den måten er totalt unødvendig.

er sikker på at HI mener innlegget som et godt medfølende innlegg.

så takk HI for de gode ordene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også takke Nussepus for gode og velmenende ord. Synes det er godt å vite at andre utenforstående også bryr seg. Så den klemmen tas i mot med åpne armer ;-)

 

Og takk for at du tenner lys for våre kjære små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

har også lest inne på disse sidene..har så lyst å trøste dere alle sammen,har bare opplevd en sa selv så hører nok ikke til her,men tenker ofte på spiren min og blir trist,når eg leser desse sidene sender eg dere alle gode tanker og ber for dere alle sammen,har ikke turd å skrive noe før nå,redd noen skal missforstå,men tenker iallefall på dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid godt å høre at noen tenker på oss!! Det er bedre at dere sier et eller annet enn at dere ikke sier noe som helst. Så takk for tanker, og husk at det nesten uten unntak blir tatt godt imot hvis dere bryr dere..

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,jeg har heller ikke mistet selv.Men,jeg var med min mor på fødsel for snart 3år siden,som da endte i dødfødsel.

Jeg føler at,selv om det var min bror så så har jeg også på en måte mistet.Selv om jeg ALDRI for alt i hele verden kan sette meg inn i hvordan det var for min mamma og miste lille Tim,så syns jeg ikke at jeg skal ha noen mindre rett til å være her inne...

 

Til dee som har miste.

Dere er så ufattelig sterke,jeg syn virkelig det er meget mektig å se hvordan dere klarer å komme dere opp på 2 bein igjen.

Deres små engler vil aldri bli glemt,og kommer alltid til å ha en spessiell plass i deres hjerter.

Jeg vet selv at jeg kommer alltid til å ha en lillebror for lite.Han stor,vakre gutten som jeg stelte på før jeg bar han inn på intensiven til mamman sin.Dette preget mitt svangerskap så utrolig mye,og ikke minst min mor.

jeg vil bare sende dere alle en varm klem,og håper virkelig dere har noe i deres hverdag dere kan snakke med dette om,for man trenger virkelig å snakke om tap av et barn.

 

Som sagt,et tap av et barn må uansett være det værste som kan skje noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...