Gå til innhold

Asker, Bærum, Røyken, Heggedal og omegn!


Forandringfryder ♂♂♂

Anbefalte innlegg

Vi er en liten gjeng som har lunsjet et par ganger, nå tenkte vi å innføre fast treff hver tirsdag formiddag. Annen hver tirsdag går vi oss en tur, og annen hver koser vi oss med lunsj på kafe. Hvis du vil henge deg på er det kjempe koselig!!

Vi kommer nærmere tilbake med tid og sted for tur neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med jeg og :o) Gleder meg. Gikk rundt Semsvann i går, det var en kjempe fin tur og tar den gjerne igjen hvis andre ønsker det. Så at det var en Kafe åpen når vi nærmet oss slutten, hvis noen kunne tenke seg en kopp kaffe.

 

Men sysn du Marlin kan bestemme hvor vi skal gå siden du har BL. Greit at vi tar det i ditt tempo. Og jeg er gjerne med og utforsker andre koselige tursteder i Område :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg bestemme? :o)

Det er ikke så viktig hvor, bare underlaget er stabilt! Semsvann eller Kalvøya kanskje? Kanskje jeg tar med Lillegutt i vogna som en ekstra støtte, men det kommer litt an på hvor kaldt det er ute!

Gleder meg uansett til tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Blir gjerne med en gang inimellom, man kanskje ikke hver tirsdag, og ikke på lange turer i mange kuldegrader... for det er vel ok å komme selv om bebisen ikke er inne i magen lenger, men er kommet ut?! Amanda hadde det litt travelt med å komme ut, og kom på natten den 15 januar med keisersnitt (hadde eg termin 30 januar).

 

Linda

 

PS Jeg må nok skifte nick, noen ideer til nytt nick?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jenta!

Så klart du kan bli med!! Bare koselig det! Mulig jeg også tar med lillegutt på 15 mnd innimellom. Jeg har bekkenløsning, så lengde og underlag er begrenset likevel! :o)

 

Håper å se deg på tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg kunne tenke meg å vært med på dette selv, men kanskje ikke hver tirsdag. Fikk en stor gutt 18 januar og kjenner jeg lengter etter å fått bevege meg etter lange måneder med tung mage og snev av bekkenløsning. Må ta forbehold på temperatur ute, både for lille Olav og meg (vil unødig pådra meg brystbetennelse :o

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg må nok avlyse i morgen. Har ligget med feber og forskjølelse hele helgen og er fortsatt ikke helt bra :o( Får ta det igjen neste gang. Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda....Det var leit. God bedring til deg i allefall!!! Jeg tropper opp i morgen. Men vi må nesten ha tid og sted i boks :) Spiller ingen rolle for meg hvor vi går tur. Siden det er foreslått at Marlin bestemmer denne gangen, så venter jeg spent på svar fra henne...he he. Så kan jeg komme med et forslag neste gang eller en annen gang :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da Aprilsmurfen! God bedring!!

Skal vi si Semsvann kl 12 i morgen da? Møtes på P plassen ved NaKuHel/Sem gjestegård. Jeg tar nok med meg Lillegutt, han har vært litt pjusk i helgen og kan få slippe dagmammaen en dag til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer heller ikke imorgen. Ska til helsestasjonen halv ett, og i tillegg har min bil sluttet å fungere, så jeg blir nok bare med når vi er på plasser det går tog eller buss til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei,

 

Det var jo synd. Kjedelig med biler som ikke fungerer! Men vi får sikkert til å møtes en plass hvor du kan komme også en gang, for det hadde vært kjempekoselig, og er veldig spent på å se den lille :) Men kl. 12 på sem gjestegård er greit for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi må nok holde oss hjemme, jeg og lille Olav også. Her er hele familien syk bortsett fra oss da. Samboeren skal til legen med seg selv og mellomste idag. Hersens snørr og surkel!!! Permisjon med pappa hjemme ble heller seng og feber enn kos og "bli kjent " :o

Vet noen av dere om han kan utsette 1 uke av permisjonen hvis han får sykemelding??

Ønsker dere andre en god tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff det hørtes ikke noe særlig ut....Men det høres jo rimelig ut at det hadde gått an Men jeg vet ikke....Men i og med at han skal til legen i dag, så ville jeg ha spurt! :) God bedring til familien da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da! Det er tiden for forkjølelser gitt! Syns alle er syke om dagen! God bedring til familien, og ja, det høres rimelig ut at pappaen får flyttet permisjonen pga sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo fler jo bedre! :o)

Ser det er planlagt kveldstreff på Pizzastua på onsdag, så da blir det vel litt mye med dagtreff på tirsdag? Hva syns dere?

Hadde iallefall tenkt å prøve å komme, bare å håpe på at sambo holder seg hjemme litt! :o) Ellers går vi oss en tur igjen neste tirsdag, var koselig sist selv om vi bare var 2!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjekt hvis du kommer på kveldstreffet. Jeg er gjerne med å gå tur den førstkommende tirsdagen, hvis noen vil. ellers er jeg enig i at det kanskje blir litt mye med to treff to dager på rad. Håper vi sees snart :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg blir gjerne med på treffet til onsdag. Blir spennende :) Kan hende kan jeg gå en tur førskommende tirsdag også, men tar forbehold inntil dagen nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

 

 

Jeg blir gjerne med og går en tur på tirsdag hvis det er noen flere som har lyst.

Men det spørs hvor dere har tenkt att gå turen har legetime klokken tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Førstkommende tirsdag får ikke jeg vært med på tur, Lillegutt har 15 mnd kontroll på helsestasjonen. Skal prøve å komme på kveldstreffet onsdag isteden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser vi heller på tirsdag13 februar. Skal vi møtes på Intermezzo da eller kunne dere tenke dere noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at det ikke blir noen treff imorgen, kjedelig...

 

MiaTherese:

Har du lyst å gå en lten tur på Borgen med meg og Amanda? Alle andre kan selvfølgelig også være med...

 

Linda

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...