Gå til innhold

Oi, plutselig var det mye som skjedde neste uke. Noen Drammensjenter som vil møtes man el tirs til uken?


Murmeline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke mandag, men er jo muligheter for noe på tirsdag??

Si fra hvis du tar turen!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Vi er gjerne med på noe på tisdag! Kjedelig å sitte hjemme hele tiden! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med en god trilletur + cafe etterpå? tilla tenkte på kino, men det passer så dårlig med formiddagsluren.

har bare tlfnr til tilla forresten, ikke dere..

 

tolvtiden feks? har ikke bil for tiden, tog i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig mamma: Har du msn eller?? De fleste av oss er drevne msn brukere nå, litt lettere å avtale der! (Tilla har og men MEN hun er aldri på.. *fnis*) Så kan jeg sende deg mob nr mitt over msn, eller evnt personlig post..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Msn er bra:) Og så var Tilla av igjen...

 

Dere: åssen er det å sende sånt over PM da???

Vi rekker nok ikke møte deg på togstasjonen for å gå kl 1137 for det er akkurat i maten til lille gullet! Men jeg bor jo ikke så langt unna, så innen du er over brua, kan jeg være der og:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er bankers! På hvilken side skal vi treffes? (må i banken så spm er egentlig om dere blir med i banken eller om jeg skal fikse det først)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det først, du tilla;) hihi

 

Hei, jenter det er 12 minus!!!!!!!!!!!!! (Her midt i byen)

Jeg kommer med oppdateringer:)

Kan evnt ta lunsj her hvis dere vil det. (For det er bare oss som har skrevet på tråden her???)

 

Men altså skriver temp igjen om et par timer - Jeg er oppe før gullet i dag! Mammatid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt 11 kalde - kanskje litt kaldt for å gå tur??

Tilla og Anne: Er dere våkne? ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert varmere senere på dagen, tar bare litt tid. Tar med termometeret i vognen jeg;)

Tilla: kommer du, el holder du deg inne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja så var Vilde like sinna på meg i dag også da jeg hentet henne i barnehagen. Fikk til slutt kledd på henne og kommet meg ut i bilden. Men der sto det en bil skrått inn bak rompa på bilen min slik at det gjorde det veldig vanskelig for meg å komme meg ut. Det satt en gammel mann inne bilen og ikke intressert i å flytte seg. Jeg måtte rygge mange ganger med en illsint jente bak i bilen. Men den gamle mannen flyttet seg ikke nei. Da sprakk det for meg og jeg skjelte han ut, men han reagerte ikke. Men Vilde derimot sluttet å være sinna og synes det var veldig intressant at mamma var sinna på den gamle mannen som ikke ville flytte seg. Så etter det har hun ikke snakket om noe annet, at den gamle mannen sto midt i veien og ikke ville flyttet seg.

 

Jeg håper hun snart slutter å være sint på meg når jeg henter henne. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig med gamle sta menn!!!! Tenkter bare på seg selv, ja.

Håper vilde slutter å være sint på deg, jeg og!!! Hun fikk jo noe annet å fokusere på da;)

 

Tusen takk for besøk i dag, jenter! Det var kjempekoselig!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig koselig ja:) Så flott at du kunne ha oss på besøk!! Jeg og tilla tok veien over Holmen-brua hjemover, skikkelig tragedie... Var brøytet på VEIEN, så fortauet var fult av frosne snøklumper. GRRRRRRR... Hadde det ikke vært for den hissige trafikken hadde vi nok gått midt i veien. Vurderte sterkt å ringe DTBB for å vise hvor håpløst det er å være småbarnsmor på vinteren i møkkaby som ikke brøyter ordentlig!! Uff altså. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk for oss idag Mammaen til Eline! Det var virkelig koselig! (og varmt!!) hi hi. Vi vet hvertfall hvor vi skal rømme til om det blir enda kaldere! ;-P Og som alltid; Herrrrrlig kaffe!

 

Tillab: troooor kanskje Embla glemte igjen joggedrakta si! *søte embla* Håper hun sov godt og lenge i vognen! Og igjen: Grattis med ny tøff vogn!

 

Niva: Hehehe. Mamma måtte vise en litt tøffere side av seg selv? he he. Gamle menn ja.. Deres vei er alltid den beste vet du! Herregud!

 

Endelig Mamma: JA!! Gå til DT!! Det er helt forferdelig det der.. Glatt og klumpete og forferdlig! Er jo ikke bare småbarnsforeldre som sliter der! tenk på gamle, barn på skoleveien osv!

 

ESRE: Gratulerer med rullende Emli! ;)

 

Kos dere i kulda da jenter! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag på Pigen.. sånn bare for å ha sagt det.. vi kommer ikke i morgen. C-F er skikkelig dårlig, så her tar vi en dag av gangen...

 

Niva... bare sånn helt plutselig.. kom til å tenke på en gang ikke snuppa ville være med meg hjem, hadde litt av det samme som deg.. har det ennå sånn om vi ikke har avtalt det på forhånd.. Vel, jeg gikk jeg.. truet ikke , men gikk.. Viste jo at pappan ikke kom, så kom tilbake etter at alle barna hadde gått og hun var sistemann.. det liker hun ikke... Etter det har jeg bare sagt når hun har satt igang..-jammen da går jeg igjen jeg.. og det vil hun jo ikke..(må vel ta med at jeg fikk kjeft av de voksne, fordi hun gråt da jeg kjørte, men det ble jo tross alt bedre..)

 

Snille jenter som stiller hjemmet sitt til rådighet.. Kan godt ta en lunch her i høyden om finværet holder seg.. kan jo till og med ake nå !!! ( med de litt større da..)

 

Mamman til Eline.. så bildene fra dåpen.. såå fin i kjolen da.. ja i begge.. godt alt gikk bra.. Gikk bra her oxo, selv om C-F sov og sov... var jo ikke så rart da.. Men seremonien var topp... og vi fikk masse flotte tilbakemeldinger.. og det er jo alltid hyggelig..

 

Tillab: hva slags vogn har du kjøpt ? Skal til DK å shoppe etterhvert..

 

Ønskejenta&Joakim: jada skal legge meg snart..

 

Så alle da.. natti natti og ta vare på dere selv og nurkene deres..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...