Gå til innhold

Noen ammehjelpere som kan svare meg? eller andre som har peil..

Anbefalte innlegg

Lillegutt er 10 uker.. Han er fryktelig utrolig når han får pupp.. Det er enkelte ganger han er rolig, men stortsett er han urolig.. Tar noen tak og så hyler han, og da mener jeg virkelig hyler! Det er etter ca 5 min han begynner slik, og sånn fortsetter han..

Hvorfor er han sånn? Melk får han, for jeg hører han svelger..Får han til å rape, men er fortsatt like ille etterpå..

Men han er ikke slik når jeg setter på skjolda!

Hva kan jeg gjøre? Slitsomt i lengden det her!

Fortsetter under...

Vi hadde 5minuttersmåltider da. Det er alltid mer melk i puppen. Kjertelvev er slik. Det er bare treigere å få det ut. Forsøk å la ham rape og skift til den andre puppen, frem og tilbake. Nekter han plent å suge, så er han kanskje mett, da?

Mitt tips er at du fortsetter å bruke skjold, hvis han roer seg med det. Ei venninne brukte sjold til gutten sin helt til ho slutta å amme når han var ti mnd ca... Hvis det bare blir hyl og vræl ved amming blir du stressa også, og det smitter over på ungen som igjen blir enda mer urolig.. Og etter ganske kort tid går melkeproduksjonen ned..

Men han kan jo faktisk være mett også... Snuppa mi var kjapt ferdig, 10 min på begge puppene til sammen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...