Gå til innhold

Hvilket sykehus bør man velge i Oslo....noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Noen som skal føde på ABC avd. Ullevål.......naturlig fødsel uten kjemisk smertelindring.... Jeg har søkt. Ellers er jeg usikker på om jeg skal velge; Ullevål eller Rikshospitalet? I morgen har jeg første sv.skaps kontroll. Jeg er i dag 11 uker på vei og har termin 8 august.

Fortsetter under...

Jeg fødte dattera mi på ullevål (ikke ABC) og synes det gikk veldig bra. Grunnen til det var at dattera mi lå i seteleie så jeg fikk spesialbehandling. Legen som tok imot dattera mi var utrolig flink! Jeg har søkt ullevål denne gangen også, men denne gangen er jeg redd for å bli sendt videre med rier... snakket med jordmor om dette, men hun sa at det ikke var spesielt mye mer å gjøre enn på sommeren enn det det er akkurat nå. Det er babyboom hele året... Vi får se.

Jeg har termin 10. august. Har fått plass på ABC allerede, sendte søknad like før jul. Det fine med ABC, i tillegg til at det er naturlig fødsel, er at man går dit til kontroller under svangerskapet. Jeg ser på det som en fin mulighet til å bli kjent med sykehuset og med de som jobber der. Kanskje vi sees der i august:-)

Håper jeg får plass. Jeg sendte søknaden i går. Da jeg ringte sa de at mange har begynt å søke allerede veldig tidlig, og at jeg var "sent" ute. Jeg som trodde jeg var tidlig ute i uke 11... Da sees vi kanskje der ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...