Gå til innhold

TIL DE SOM VIL BLI SPÅDD!!


lucky1

Anbefalte innlegg

Hei mammantildenvakre :-)

 

du blir en tre-barnsmor :-)

 

eeeee er du gravid for øyeblikket, eller har du nettopp fått? fikk bare følelsen av en liten en, så kanskje dere er like om gjørnet :-) ØV hihi

 

jeg ser også 2 gutter og en jente :-) litt av en gjeng hihi

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei laila222 :-)

 

jeg ser ett barn, en jente, det er ikke noe galt med henne, men det kan hende hun trenger litt hjelp :-) (hormon behandling e.l)

 

det kommer til å gå fint :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamman til A & M + Joakim :-)

 

du vil få litt ja, .....men det ser ut til at du må "jobbe" litt for å få de... jeg vet ikke helt hva det betyr men, kanskje det sier deg noe???

 

det er ikke dette som kommer til å rette på økonomien deres, men noe annet.... noe uventet... klarer ikke være mer spesifik enn det.. men det retter på seg, det er jo det som er viktig :-)

 

lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamma til to :-)

 

ser ut til at den vil ligge på samme nivå som ifjor...

 

føler en viss uro ang dette med jobb...er du helt sikker på at du vil i jobb eller den type jobb du tenker på? men uansett, det blir en stund til, men jeg ser at du "må stå opp om morgenen" til høsten :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillemy84 :-)

 

får gode vibber her :-)

 

ser ikke ut til at det er langt unna :-)

 

jeg ser hverken om huset eller hvor mange barn (men så har jeg ikke føds.dato, noen ganger hjelper det)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg er født 31.05.80 har en gutt og en jenta fra før, får jeg flere barn? evnt . når og kjønn?

hva ser du angående jobb på meg i fremtiden?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret ditt..

Kan du se om det er lenge til hun føder barn? Blir det kun dette barnet?? Hun ønsker seg flere barn.

 

Skal nevne hormonbehandling for henne. Og at hun bør undersøke litt annen hjelp. Hu har prøvd i flere år skjønner du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sterio :-)

 

Før jeg leser innlegget ditt, må jeg si at det blir en del problemer fremover (husk jeg har ikke lest innlegget ditt enda, fikk det inn nå med en gang)

 

men skal vi seee

 

1: får ikke opp hvilken mnd, men datoen 21 er det eneste som kommer til meg.

 

2: det blir desverre en ganske tøff fødsel, men dette har du jo gjort før så det kommer til å gå fint.

 

3: jeg får opp en jente (først tenkte jeg tvillinger, men kjenner ikke det lengre, var kanskje det at du har det fra før av)

 

4: ser ikke flere barn foreløpig.. men herregud tvillinger +1, di er en røff dame :-)

 

beklager at det ble litt dårlige nyheter, men av og til så må jeg bare si det jeg ser, slik at de jeg spår kan være litt forberedt..

 

lykke til

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mamsen labamsen (hihi artig navn)

 

dere får ett til en gutt :-)

 

ser ikke noe på det andre... noen kan være vanskelig å lese... og du er visst en av dem... kanskje noen andre har svarene på de spm

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ut til at dere går fra hverandre nei :-)

 

dere bærer på møbler, så det tilsier nok at dere flyetter sammen ja, men npr har jeg ikke noe tidsaspekt på....:-/

 

er usikker på at det blir barn.. kanskje dette ikke er den du skal ha barn sammen med...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ღventer på lykkelitenღ

 

Det blir husbygging ja :-)

 

Ser ikke noen graviditet i nærmeste fremtid.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei luremus :-)

 

Jeg ser at du blir tilbydd en jobb, men du takker nei til den. hvorfor kan ikke jeg svare på.....

 

føler ett til barn ja, men dere tenker frem i tid... hihi, tror det kommer før dere har tenkt :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei småsøsken kom til oss 8pp

 

her blir det en jente OG en gutt :-) TVILLINGER!! :-)

 

ser ut til at de blir unnfanget i høst :-)

 

det blir tre barn tilsammen (men har så lyst å si 4, men er for usikker på det)

 

ser ut til at vikariatet ditt har sådd frø :-) du vil få fast jobb etter ett par mnd :-)

 

lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No kom mld min på feil plass i sted, lurte på om du kan se hva kjønn jeg får og? Født 05.03.83 og termin 04.02.07 som sagt :-) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente som er født 110187, og har vært gravid i høst, å mista etter 2 mnd. Måtte til utskrapning. Har nå prøvd å få ei spire til å sitte sia august 2005, men ennå har det ikke funka!. Er det noe som er årsaken til det? noen plager? OG ser du eventuelt når ei spire vil sitte å hva jeg får?

 

OG viss du fortsatt har tid, lurer jeg på når du ser bryllup på meg og samboeren min( født: 090275), å om vi får mange små?

Vil jeg bli plaget under svangerskape(ne) ?

 

Også til sist lurer jeg på om du ser noen graviditet på venninna mi i år, event. en forlovelse? Hun er født 15/12-87 og typen i januar 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar:):) du spådde meg litt lengre opp...

Du skrev at jeg kanskje er gravid nå...eller blir det snart.du følte en liten.. vi har ikke tenkt oss på en liten stund da... jenta vår er 1 og 1/2 år nå:) vil vente noen år..men man vet jo aldri ;-)

 

Du kan ikke se når jeg blir gravid med andre og tredje? om det blir stor aldersforskjell eller ikke? Blir de to neste gutter??? får jeg ikke flere jenter altså???hihihi....neida..men koser meg sånn meg lille tulla mi:)

 

Meg: 25.07.1983

Han: 26.01.1982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du også se om jeg vil trives i den nye jobben?

 

Meg: 25.07.1983

 

 

tusen takk for all hjelp lucky1:) det må være gøy å spå..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei håperjo :-)

 

Må bare advare deg; noe ganger får jeg opp de rareste ord hihi, og på deg fikk jeg opp ordet "oppvaskmaskin" hihi. (ikke sikkert det sier deg noe, men jeg nevner det ifall)

 

du var litt vanskelig å "se"....

du har ikke evner selv? av og til kan det være grunnen, og fikk til vibber om det... du har det ikke i fam??

 

du kommer til å bytte jobb, men det blir ikke enda, du kommer til å prøve en stund til på denne jobben..

 

jeg klarer ikke å se flere barn, men som sagt er du vanskelig å spå (for meg) kanskje noen andre kan svare deg på det :-)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- - - - - - - - - - - - - - - Kjære Lucy :) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Jeg har to spørsmål jeg hadde gledet meg svært over å få svar på =D

 

Jeg er f: 16.07.1982

 

Bor sammen med samboer og datter. Vil jeg få flere barn ? Kan du se når ca ? Kan du se kjønn ?

 

Også lurer jeg på en ting til: når kan du se meg i jobb igjen ? Er så usikker på hvor lenge jeg skal gå hjemme pga. økonomi. Jeg er arbeidsledig nå.

 

Tusen takk for svar :) Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ღHoneyღ :-)

 

ser ut til at terminen din BLIR termin, så du må holde ut litt til :-)

 

lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...