Gå til innhold

Ny her inne, jeg.. Har ikke sett dette forumet før nå!

Anbefalte innlegg

Jeg tilhørte JULI klubben i 13 uker, men hadde en MA med påfølgende utskrapning. Så var jeg litt i BliGravid klubben, helt til mannen min sa at han ønsket å vente med å prøve igjen.

Da oppdaget jeg dette forumet.. Min største drøm i livet er å være Mamma, jeg har hatt den så lenge jeg kan huske. Drømmen var på god vei nå, men så skjedde det ufattelige som knuste drømmen.

Hvordan takler dere at dere vil og mannen ikke vil? Jeg føler at jeg er i ferd med å gi opp den store drømmen, selv om jeg vet det ikke er sånn i virkeligheten. Dessuten elsker jeg min mann og vil jo gjerne ha barn med han. Han sier det sammen om meg :=)

Det er bare tidspunktet vi er uenige om.

Tar gjerne imot kommentarer :=)

Klem fra en utålmodig jente med ET ønske i livet. Å bli MAMMA!!

Fortsetter under...

Først må jeg si at det er ufattelig trist at du mistet...*klemme*

Så vil jeg si velkommen... Bare hyggelig med flere folk hit=o) (folk=kvinner og menn)=o)

Så: =o)

Du skal se at mannen din snart vil igjen, husk at det at du mistet påvirker han også, så kan hende han er lei seg og vil vente littegrann til...

Så du får en dag oppleve det å bli mamma... Bare å smøre seg med tålmodighet... JA jeg vet ikke lett...=o)hihi...

Jeg takler dette veldig dårlig synes nå jeg da... Har såååå lyst på et barn til men han vil vente, får se om han snart snur... Så lenge så bare hinter jeg frem på baby...=o)

Klem

Hei på deg, du som er nyforlovet :=)

Morro det da! Har sett det inne på BLIGRAVID! Morro :=)

Jeg takler dette vilt dårlig, jeg også. Har så lyst, men han vil vente, og da har jeg ikke annet valg enn å vente jeg og. For det er jo med mannen min jeg gjerne vil ha barn :=)

Vi mistet i SA tidligere i høst også, så trangen for å bli Mamma nå er utrolig stor.

Men, men. Det er liksom ikke noe å gjøre noe med.

Kan jeg spørre om du bruker prevansjon nå, eller?

Jeg har ikke begynt på noe ( enda ) , men har sagt til mann at jeg ikke ønsker å begynne heller. Alternativet da er kondom .... BLÆH!!

Jeg hinter så godt jeg kan jeg og. Heldigvis har vi to flott nevøer på 2 år og 4 mnd som vi ser ganske ofte og det hjelper godt på et sårt hjerte :=)

Nyt forlovelsen din da! Har dere satt noe dato?

Morro å planlegge bryllup! Det syntes ihvertfall jeg var :=)

Lykke til!

klem!

*trøsteklem* Det må ha vært vanskelig for deg/dere! Føler med dere, det er min angst for fremtidige svangerskap at noe skal gå galt.

Enn så lenge har det vært greit å være klar selv om mannen ikke er det, fordi jeg til nå har vært student, arbeidsledig/midlertidig ansatt.

Nå er fast jobb klar og da ser jeg ingen grunn til å vente lengre, mens mannen argumenterer for at dess lengre og bedre innarbeidet i jobben jeg er, jo bedre. Og så har jeg ikke lyst til å bli "stemplet" som hun som fikk "lurt" til seg fast jobb kun for å bli gravid... Jeg vet det ikke er/skal være sånn, men som nyansatt så får man ofte litt rare tanker...

I tillegg ønsker vi å ha økonomisk frihet og slippe å leve på sparebluss de neste årene, vi har begge levd på student økonomi så lenge at vi er temmelig lei den standarden.

Men, jeg blir jo rimelig desperat innimellom... Ser ikke helt grunnen med å bestemme dato for "nå er vi klare, nå kan vi bli gravide", siden barn har en tendens til å komme nøyaktig når _de_ vil og ikke et sekund før eller senere... Heldigvis er han på glid, og det er godt å vite at han tar det nøye og vil ha grunnlaget klart for å gi barna våre et godt liv.

Så jeg krysser fingrene og argumenterer for at vi ikke trenger å kle på oss noe mere...

Heihei!

Da var jeg tilbake igjen...=o)

det er så trist altså...At man må miste, men kan jo trøste deg med at noe var galt da og kroppen din ordnet opp i det... Men likevel trist..=o(

Men takk skal du ha... Kommer nok ikke til å fri til noen fler i denne livstiden igjen...hehe... Fikk min reale dose med adrenalin da ja...=o)

Av prev så bruker vi kondomer... sambo ville ikke at jeg skullem slutte på pillene men siden jeg var syk da jeg gjorde og hadde planer om å slutte med dem i des 06 (må vel skrive det sånn så det ikke blir full forvirring..=o) ) Men jeg respekterte hans vilje og avgjørelse om at han ikke var klar så jeg kjøpte kondomer til han... snill som jeg er * blunker med vippene* =o) hihi...

Å, så søte de er altså, i den alderen de er i... savner den tiden ja...=o)

Men vi har ikke satt noe dato ennå... Driver her å vurderer om det skal bli på samme dato som da jeg fridde... Altså den 13... Hvilke mnd det blir vet jeg ikke, men året blir vel i 2013/14 ca... Skal vel gifte oss etter at jeg er ferdig med utdanningen min... Er visst veldig viktig for sambo, noe jeg akn skjønne...=o) Kan jo hende det blir før også...

Hehehe... ser her nå at det hadde blitt morsomt å gifte seg den 13 i 2013...hihi... synd det ikke er 13 mnd....=o) har litt lyst på enten sommer eller vinter bryllup... Såpass kan jeg si=o)

Ble langt dette...hehehe

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...