lille_me85*Fødeklar* Skrevet 14. januar 2007 #1 Del Skrevet 14. januar 2007 Har vært en del plaget med vondt i magen. Vært en tur på sykehuset og fikk invendig ultralyd for å se om det var en ny cyste(måtte fjærne en eggstokk i april pga stor cyste, fikk da beskjed om at jeg har endo). Hadde heldig vis ikke noen cyster så de gikk ut i fra at det "bare" var endoen. Snakket da med legen på sykehuset om at vi nå har prøvd i 9pp uten at noe skjedde. Hun mente at jeg bare skulle ta kontakt med min fastlege og be om å få ta blodprøve for å se om jeg i det hele tatt har eggløsning. Har time i morgen hos fastlegen min og da skal vi snakke om denne prøvingen og når jeg må ta blodprøver. Har også bestillt meg CB eggløsningstester for å være sikker på om jeg har eggløsning og når. Trodde man skulle få til å bli gravid med nr2 så mye raskere. Lykke til alle dere prøvere og så får vi håpe at Januar er måneden det skjer i ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7790765-lenge-siden-jeg-har-v%C3%A6rt-her-inne-men-detter-skjer-n%C3%A5-i-mitt-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå