Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #1 Skrevet 13. januar 2007 Skal arrangere dåp neste helg, og kom "plutselig" på at jeg ikke har noe å gå med i dåpen! Hva gikk dere med/skal dere gå med i deres barns dåp? Trenger litt tips! (Og gjerne tisp om hvor de har forskjellige fine (pynte)klær for tiden)
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #3 Skrevet 13. januar 2007 Tilleggsspørsmål: kan man gå i svart, eller er det "feil" i en dåp? (Jeg kjøper av en eller annen grunn nesten alltid svarte klær)
Sigbeth Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 tror det er "feil" i følge skikk og bruk, men er vel få som bryr seg om det lenger? de kongelige har blått hvis gutt og rosa hvis jente. Jeg hadde rosa selv om jeg har gutt, for det var nå det jeg hadde i skapet - orket ikke kjøpe noe nytt. Men ikke sånn babyrosa, den er av vevd ullstoff, ganske røfft stoff, og med mange andre farger innvevd i den, men helhetsinntrykket er rosa.
Bonusmamma13 Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 Skal døpe småen neste helg og kommer til å gå med bunad
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 13. januar 2007 #6 Skrevet 13. januar 2007 jeg skal ha bunad, men sliter litt me då komme i den da etter graviditeteN:S uffameg.. men skal klare det, med litt juksjuks
Lumsk Skrevet 13. januar 2007 #7 Skrevet 13. januar 2007 Feil? neida, så lenge det er pyntet så. Jeg gikk i svart jeg for jeg har bare svart og bunaden passet ikke helt akkurat nå... Jeg hadde normalt valgt den om det ikke var mitt egen barn som ble døpt. Bunader er serdeles lite ammevennlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå