Gå til innhold

Kan en graviditetstest være falsk positiv noen gang?

Anbefalte innlegg

Skal på fest på søndag, og sambo insisterer på at jeg skal ta en test før jeg drar på søndag, selv om det er aaaaaaaaaaaaaaaaalt for tidlig... Men jeg lurer litt på, hvis testen mot formodning skulle vise seg å være positiv, noe jeg ikke tror den kommer til å være, kan jeg stole på den da?? Er ihvertfall 1 uke til ikm...

Fortsetter under...

Var nok sikkert en kjemisk den falske testen...skalvisst ikke mye til for at den testen blir pos. Har blitt fortalt at bare et befrukta egg streifer borti livmorveggen så kan den produsere nok hcg til å gi utslag på testen og tester man akkurat da så ser man streken...og så blir det ikke noe av det. Skjer faktisk ofte, jeg har selv hatt noen kjemiske. En test som det ikke er feil på viser ikke falskt positivt nei!

har hatt 3 spontanaborter, og jeg "velger" å se på dette som en falsk positiv test. tanta var sen, testa positiv, venta tre dager, så var tanta der, og testen negativ. jeg vil ikke tenke på at det har vært noe annet enn en falsk positiv... høres muligens litt rart ut, men slik føler jeg det bare.

(hilsen Nå_Er_Det_Ikke_Min_Tur eller hva det var jeg kalte meg ;-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...