Gå til innhold

Filleren så vanskelig det skal være da... =)

Anbefalte innlegg

Vi bestemte oss for at vi ikke skulle prøve så hardt i løpet av våren, for vi kommer til å ha det fryktelig travelt de neste månedene...

MEEEEN, da el-testen ble positiv i går, nøyaktig to uker etter utskrapingen, fant vi ut at vi må jo forsøke likevel... Det er bare det at jeg fikk en GIGANISK kvise midt mellom der-du-vet i løpet av gårsdagen så jeg ORKET ikke sex... Den var/er dritvond.. Herregud, det er første gang i vårt forhold at jeg ikke har orket sex! Og på toppen av det hele fikk jeg skikkelig smerter og GUL (unnskyld så ekkel jeg er nå =)) utflod i dag... Har jo ikke blødd noe - bare spottet litt - etter utskrapingen så hvorfor skal det skje noe akkurat NÅ da for pokker.... Hmm, kan jeg ha fått en infeksjon??

Nei, det er nok kroppens måte å si SLAPP AV LITT på.... som om jeg kan det da.... hihi

=)

Akk, så vanskelig det skal være da...

Fortsetter under...

Det gule utflod kan vel være El-slim? Om du ikke har hatt det før kan det godt hende at du får det nå som en følge av de hormonen som ble prdusert i forbindelse med din graviditet/abort. Skjønenr godt at du ikek orket sex, men det er ikke sikkert at det er for sent hverken i dag eller i morgen :-)

Hei Dolly :)

Det kan høres ut som du har fått en byll der nede... siden det kommer gul utflod/væske også. Da har det jo kanskje gått hull på den da..?

En venninne av meg hadde en slik byll en gang, og hun måtte til legen for å stikke hull på den. Lurer på om hun også fikk antibiotika i etterkant..

Håper ikke du miste helt denne el`en da! Det er jo fortsatt håp enda ;)

Lykke til!

Takk for tilbakemeldinger fine damer!!

Jeg har fått en skikkelig byll der nede ja. Har hatt det før. I sommer måtte jeg under kniven og fikk antibiotika etterpå... Denne er ikke like ille, huden ser bare litt hoven ut. Den ligger "langt inni", men det er så vondt at jeg svimer nesten av når jeg går... Får ta en tur til legen i morgen om det ikke gir seg.

Ellers forsvant utfloden og smertene, så det var vel kanskje el-slim ja. Trodde ikke de kunne komme så mye... :-/

Æsj, nå vet dere snart alt om meg her inne :-O

Huffa meg! Stakkar deg da, det der er ikke noe moro. Kom deg til legen, ikke tenk på oss vi tåler det godt vi. Vi er her for å trøste deg litt når det trengs vi vet du. Håper dette gir seg fort og er helt ukomplisert.

trøsteklem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...