Gå til innhold

Hm - dette skjønner jeg ikke helt... (om FF og EL)

Anbefalte innlegg

Denne mnd har tempene mine hoppet _veldig_ i forhold til hva de har gjort de andre mnd'ene jeg har tempet, og jeg har vel egentlig vært litt urolig når jeg har sett på det (uten at jeg vet hvorfor). Uansett, på tirsdag begynte SKIKKELIGE el-smerter og jeg fikk min første, positive EL-test (denne syklusen, har fått positive før altså ;o). Plotter inn tempen min i dag (som har steget) og FF setter ELdagen min til mandag, når jeg trodde den var i går?? Skjønner jo at FF ikke er helt enig med seg selv heller siden jeg har fått stiplede linjer (pga det med ELtesten), men er det mulig å først får positiv ELtest ETTER at EL har vært?? Jeg har tenkt at siden tempene mine har hoppet sånn som de har gjort, at det kan være vanskelig å skille ut en "skikkelig" stigning, hva tror dere litt mer erfarne FFdamer? Når har jeg hatt EL?

Fortsetter under...

ff charten endret min og :(

den var først på dag 12, så steg tempen ennå mer i dag, også var plutselig el på dag 14?=?

bah bah bah

skal kikke på charten din nå lille.

men tror ff surrer litt til tider

sånn som tempene dine er, så ser det nesten ut som om el var på dag 15 ja.

iallefall i forhold til hvordan mine stiger og ynker og ordner seg rundt el.

synes tempen min også er rar jeg da.

den sa jo først at el var på dag 12... bah bah

http://www.fertilityfriend.com/home/167cbb

Jeg syns dag 14 virket mer fornuftig for din del, siden det er dagen etter positiv el-test. Når jeg ser på mine tidligere temper så faller som regel el på den dagen hvor tempen stiger littegrann, og så stiger den "mye" dagen etter el... så hadde din chart vært min så hadde den sett veldig riktig ut :oD

Jeg holder en knapp på at el'en min er på dag 15 eller 16 inntil jeg evt ser noen endringer fra ff... Just nå når jeg trodde jeg skjønte meg på syklusene mine, hehe...

he he, ja, du har vel rett.

kikket på charten min igjen og ser det nå.

hadde vel bare låst meg veldig i den derre dag 12 tingen tenker jeg.

det så virkelig ut som om din var på dag 15 da.

så kanskje du kjenner deg selv alikevel? hi hi

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...