Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Del Skrevet 11. januar 2007 Hva har skjedd? Når snuppelupp var "liten" dvs frem til 8uker var det ikke noe problem å håndmelke i det hele tatt, men så er det veldig lenge siden jeg har prøvd, fordi det ikke har vært behov for det.. når jeg prøvde nå stoppet liksom melken opp selv om puppen er full.. Hvorfor det??? Før kjente jeg heller ikke noe til utdrivningsrefleksen, skjønte liksom ikke helt hva det var.. nå gjør jeg det da... Nå er lillesnuppelupp 3måneder og en uke.. har det noe sammenheng? Hva gjør jeg med melkespreng nå hvis jeg ikke får håndmelket det ut?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7736772-f%C3%B8r-kunne-jeg-h%C3%A5ndmelke-120ml-uten-problem-p%C3%A5-15min-n%C3%A5-f%C3%A5r-jeg-knapt-ut-30ml/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 11. januar 2007 #2 Del Skrevet 11. januar 2007 Selv klarte jeg aldri å håndmelke, fordi det innebar for mye tenking. Elektrisk pumpe som jeg ikke tittet på var nødvendig for meg... Er du stresset og tenker "hvorfor kommer det ikke" så sier det bom stopp. Tenker du "å, som melken renner", så gjør den kanskje det. Skikkelig selvoppfyllende profetier. Forsøk å håndmelke etter en god dusj eller et bad. Da er du avslappet og forfrisket på samme tid. Ta deg god tid, bøy deg fremover før du skrider til verket og "rist frem" melken litt, og ha gjerne litt vann i en større kasserolle, kok det opp og hell ut, så kan du håndmelke begge bryst oppi der på en gang, det er mer effektivt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7736772-f%C3%B8r-kunne-jeg-h%C3%A5ndmelke-120ml-uten-problem-p%C3%A5-15min-n%C3%A5-f%C3%A5r-jeg-knapt-ut-30ml/#findComment-7737293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå