Gå til innhold

Prøver igjen siden ingen gadd å svare sist

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm, er ikke helt sikker, men det sies jo at det er veldig lett å bli gravid etter en utskrapning, da kroppen på en måte "er klar". Det fikk jeg beskjed om på sykehuset iallefall.

La det gå en syklus, så kanskje det er lurt å teste etter el for å sjekke om kroppen er i rute igjen.

Okei.. Var å snakket med legen som utførte utskrapingen igår, og hun sa vi kunne prøve når vi var klar for det. Det med å ha en mens først var mest pga utregning av terminen sin del. Men lurer jo på når jeg kan regne med å ha eggløsning etter utskrapingen, dersom vi skulle finne på å ville prøve før jeg har fått mens tilbake. Er litt mer planlegging som skal til for oss pga at gubben jobber i nordsjøen. Ikke alltid han er hjemme når han bør da :)

Annonse

Heldigvis er jeg en av dem som blir superlett gravid, så er ikke redd det skal ta så veldig lang tid bare vi treffer rett dag igjen :)

Vil ikke gjøre så veldig mye utav det egentlig. Den sitter når den sitter. Med lillesnuppa ble jeg gravid med en gang, og denne gangen ble jeg gravid noen dager etter jeg hadde fått fjernet spiralen. Kanskje derfor vi mistet, ikke vet jeg.

Hei.

Når eggløsninga de er tilbake er nok veldig individuelt. Jordmor sa til meg at mensen kommer vanligvis tilbake etter mellom 4 til 8 uker, så da har en jo eggløsning ca to uker før det.

Var selv på sykehuset for en uke siden pga MA, den ene jordmora jeg hadde der sa at det var en større påkjenning for kroppen å miste, enn å gå igjennom ett helt svangerskap. Dette fordi det blir veldig mange forandringer på kort tid..

Jeg hadde en exu som jeg ble opperert for 30. august og MA nå 3januar. Ble gravid etter en mens etter exu'n, men nå tror jeg at jeg vil vente litt, og la kroppen komme seg. (også psykisk....)

Men, det viktigste tror jeg at du føler deg klar!!! Så lykke til med prøvinga!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...