Gå til innhold

Mye "vondt" på høyre side av magen. Kan det være et tegn? Andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt litt smerter på høyre side av nedre delen av magen. Har hatt det siden fra noen dager etter EL. Tenker og funderer på om det kan være et tegn på at jeg er gravid... Andre som har det sånn? Det er jo ikke det at det er direkte vondt, men det kjennes ut som noe skjer der. Har noen av dere som har testet positivt, kjent noe liknende? Har IKM om en uke tror jeg...

Fortsetter under...

jeg har det på samme måte, men ikm 20. jan.. lurer litt på det der jeg også! Har tidligere fjernet et cyste på høyre side, så jeg håper det ikke er det igjen.... ikke meninga å skremme deg assa! Det er jo ikke farlig, og jeg har hørt de som har hatt en stor cyste og samtidig vært gravid, så alt er vist mulig! :)

takk for svar, snufsa_80. Satser på at det ikke er syste, men at det er en liten spire som fester seg... blir så spennende å se! Vi har jo nesten IKM samtidig vi da. Jeg har 17. januar, og er så utrolig spent på om tante Rød kommer, eller om en eventuel test vil vise positivt svar!!

Jeg har også litt smerter på høyre siden... Hatt det de siste pp'ene... Ikke meningen å skuffe noen, men slik har jeg hatt det hvertfall!

Håper det er et godt tegn for dere!

Har også følt en rar følelse nede i høyre side av magen i de siste 2 dagene. Sist jeg hadde d hadde jeg det på venstre side da var jeg gravid, men d endte i en Sa... Får håpe d er noe på gang me oss:)

Annonse

Jeg har hatt det samme alle pp etter pilleslutt og er desverre ikke gravid, men så er det mange som har det som er gravide og, så det er fremdeles håp!

Leste et sted at det kan komme av at egglederen hjelper egget nedover, og også at det kan være livmoren som strekker seg.

Håper du får en hyggelig overraskelse!

Hei alle sammen!

har hatt det sánn jeg og, i flere dager, men pá venstre siden... Det spörs jo litt fra hvilken eggstokk egget kommer fra... vil man ha vondt pá höyre eller venstre side. Jeg háper jo ogsá at dette er et tegn:-))

lykke til alle sammen!!

Jeg har også endel "vondt" nederst i magen,bare på venstresiden hos meg.Murringer og stikninger,samtidig har jeg vondt i korsryggen,er veldig mye trøtt,og en liten snikende kvalme...Jeg har IKM den 16,så det blir spennende å se om det bare er kroppen som inbiller seg ting...Ønsker alle andre prøvende lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...