Gå til innhold

Lillestrøm (-omegn) +/- 30 år Treff 22. januar


Gjest

Anbefalte innlegg

Heii..

Jeg forsøkte bli med på treff nov/des. men måtte bli hjemme pga pre-eklampsi. Hadde termin 9.feb., men 30.12 ble det satt i gang fødsel,og ut kom jenta mi, Amalie. 2030g,og 45 cm, 5 1/2 uker før tia. Pga hun er prematur, og jeg ikke frisk enda må vi vente med gå ut, men vil gjeeeeerne bli med på treff senere..Veldig lei av sitte her å se at treff etter treff går meg forbi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nr3.

 

Leit å høre om den tøffe starten dere har hatt.. Håper det går bra med dere...!

 

Det kommer garantert flere treff... Vi er blitt en fin gjeng og har det veldig hyggelig sammen. Og nå popper den ene babyen ut etter den andre.. Føler meg "litt" utafor om dagen.. synes alle andre føder..og IKKE JEG. Har termin om 7 dager.

 

Vi ses ved en senere anledning.

 

Lykke til videre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om vi kommer eller ikke ennå, må nesten se hvordan været er. Det tar oss 1,5 time med tog og buss for å komme oss til strømmen. Får vente til i morgen tidlig til å bestemme oss. Det blir et slit å dra på en vogn når det er masse snø og han er grinete. Men får håpe vi kommer, for er dritt lei av å være hjemme heletiden. Har så lyst til å komme. Har flyttet til Bærum og kjenner ingen her, så det blir kjedelige dager for tiden når bilen er på reprasjon og ikke får den igjen før i slutten av uka som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare koseli...:) Velkommen er du iallefall. :D Det er ikke noe å være redd for, det er veldig koselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta akkurat på graderstokken for å se hvor kaldt det er ute. DET ER -12 GRADER UTE. Det er så typisk når jeg har lyst til å gjøre noe, så må det bli ødelagt av noe som kommer i veien. Kan ikke ta han ut i så kalt vær. Ikke når det er så lang reise vei. Dere får kose dere, så kommer nok vi neste gang det er treff. Da har jeg jo bilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj! Jeg fikk ikke start på bilen i dag, så jeg fikk ikke kommet, Av samme grunn kom jeg èn time for sent til UL, men fikk heldigvis komme inn. Håper jeg rekker å møte dere før jeg har født. Hadde sett fram til å møte andre gravide og nybakte mødre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...