Gå til innhold

Første gang hos jordmor, og det gikk strålende..!

Anbefalte innlegg

Var litt bekymra for vekt.. Selv om jeg ikke har lagt på meg noe så er det jo ikke noe stas siden alle kan se at jeg er overvektig.

Men hun var bare kjempesnill!! Hun skrøyt av meg og backet meg veldig opp=) Hadde null fokus på vekt...

PUH.. letta jeg nå...

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Så fantastisk bra!!! Er så godt med sånne personer som klarer å se forbi de kiloene man har ekstra og heller fokuserer på graviditeten i seg selv! Den følelsen du har i dag; husk den når de negative tankene kommer. Det skal ihvertfall jeg, for jeg har også en fantastisk jordmor :)

Så bra!! Ja, det er jo sånn det skal være. Hadde selv første møte med jordmor i går, og hun var heller ikke fokusert på vekt overhodet. Jeg slapp til og med å veie meg der, spurte om det var greit at jeg brukte den digitale vekten min hjemme, slik at jeg kun forholder meg til én vekt. Null problem, sa hun - det er slik vi egentlig vil ha det! Jeg ble så glad! Hadde gruet meg forferdelig, har gått opp 5 kg (er nå 80 kg, men bare 165 høy, gravid i 18. uke), men det var tydeligvis ikke noe uvanlig. Godt med forståelsesfulle jordmødre!!

va å snakket med jm i går, og ho har klart å sette mæ på diett, nu får æ dårlig samvittighet av absolutt alt æ spis.. og det e ikkje mye tjafs mat (hurtig mat og snop)

nesten så at det e kun vann og brød som går ned her..

Må du på diett?? Jøss...

jeg fortalte jordmor hva jeg spiser, ikke at hun spurte, men jeg fortalte. Jeg spiser grovt brød, grønnsaker og frukt. Brus drikker jeg, men kun light og ikke så mye selvfølgelig.. Men jeg merker at apetitten min har økt noe voldsomt.. Og det er faktisk ikke så lett å spise knekkebrød når man har lyst på kake foreks... hver dag er en liten kamp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...