Gå til innhold

hvordan kjenner dere forskjell på mensmurringer og graviditetsmurringer?

Anbefalte innlegg

jeg har kjent at det stikker og murrer i magen hver dag nå siste uken. noen dager verre enn andre.. har ikm 11. jan. er det mensen på vei eller kan dt være graviditet? kjenner det er ømt over hoftebeina eller rundt der, og så plutselig har jeg fått mange kviser... skjønner ikke bæret jeg.

Fortsetter under...

Hmm, nei, det er ikke lett å si. Er det anderledes enn hvordan det pleier å være så er jo det ett bra tegn!! Om det starter før du vanligvis får mensmurringer er jo også det bra!!

Krysser fingrene å håper spira sitter på plass:-)

Nå ble jeg nesten skremt.... Jeg har det på samme måte, samt jeg håper jeg ikke får mensen 11.jan også! Snodig med kvisene som dukket opp, jeg får vanligvis et par kviser under mensen, men nå har det dukket opp 4 (ÆSJ!) kviser ei uke før. Og det kjennes ut som jeg skal få mensen nå, løper på do en gang i timen og stålsetter meg, men ingenting kommer.

Skal vi ikke være enig om at dette er helt klart tegn på graviditet?????

Lykke til!

Grunnen til at symptomene på tidlig graviditet og på pms er de samme er fordi de er forårsaket avdet samme,nemlig stigning i hormonet progesteron. Derfor er det vanskelig å kjenne forskjell... :-)

Annonse

Dette lurer jeg også på. Har IKM den 10. jan og det murrer sikkelig i magen min (så mye at jeg våknet nå av murringene). Dette har aldri hendt før. Har ikke fått kvisene enda da. Ellers har jeg ingen andre symtomer på en graviditet. Nå som jeg skriver her får jeg helt sikkert mensen i morgen.... Ikke akuratt den største opptimisten;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...