Gå til innhold

Ha-ha, noen som blir gravide i dette huset iallefall....!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

vet ikke, men tror mest på gutt..vet ikke hvorfor...

kansje fordi all venninene mine har fått jenter, så er det på tide ,med en liten guttetass:):)

har du noen mening hva du har lyst på når du blir gravid??

Ja, jeg har lyst på gutt.... :-) Ønsker meg jo selfølgelig begge deler, men må si at jeg har en liten finger på gutt altså. Vet ikke helt hvorfor. Men da er det rart at jeg kun har funnet jentenavn. He he. Men tror liksom mest på gutt! Hva vil du at han skal hete?

Det viktigste er at du er bevisst over det! Så lenge du tenker at det er noe dritt, så er det bra, mener jeg. Da kutter du automatisk ut videre. Det er verre visst man har den innstillinga at det gjør ingenting. Har ett par venninner som begge røyka 20 om dagen under svangerskapet. Ho ene fødte tre mnd for tidlig, mens ho andre hadde ett normalt svangerskap men veldig lav fødselsvekt.

Hi hi - okey - melk er tingen vetu :-) Skal spise litt jeg nå, må ha litt kveldsmat, syntes alt smaker godt jeg nå - håper ikke det er tr sin feil.... Hmmmmmm, sikkert bare røyken. Eller mangelen på røyk da.

Jeg vil at gutten skal hete Leon, men sa det sef til ei venninne som ble gravid da, så ho døpte sønnen sin Leon... Så da blir jeg litt usikker igjen.. :-( Jente blir Leah Amalie:-)

Annonse

ååå fine navn,..

det som er så kjipt er att alle de navnene jeg syntes har vært noe har venninnen mine tatt...

feks alle de navnene du sa heter barn te venninner...

nei det er spiren som vill ha mat:):)

Hi-hi, ja hadde det bare vært det så....! Kan o late som iallefall, så nå har jeg mata spira mi litt! Har du fått gitt spira di litt melk da..? He he.. Ja, jeg vet.. Amalie sa jeg at babyen skulle hete sist gang jeg var gravid, var ei venninne som var gravid smtidig som meg. Da jeg mista i uke 12 så tok ho på en måte det navnet da... :-( Kan jo ikke si noenting på det, selfølgelig, men litt surt alikevel....

Men føya til Leah jeg, da, så blir det lissom ikke helt likt!! Sambo elsker Amlie, og sier at dattra vår SKAL hete det. Jeg er mer tent på Leah, men så lenge Leah står først så..... Hehe.. Må være litt utspekulert!!! :-)

ja da går det jo fint..og det var jo egantlig ditt navn først...

ja nå er det melk og kvelsmat time for spira..hehe..

må legge meg tidlig og, er så sinnsykt trøtt om morraen., det er helt forferdelig skal jeg si deg!!!!!!!!!!

har du ingen symptomer du kjenner litt på da??

Hi hi, kjenner meg igjen ja:-) Best å hvile kroppen skikkelig...! Nja, jeg prøver som best jeg kan å ikke tenke på noen symptomer, men det dukker jo opp noen alikevel da. Selfølgelig. He he.

*Tr har ikke kommet enda

*Syntes all mat smaker heelt nydelig (vet ikke om det spiller noen rolle men)

*Puppene er ømme/tunge. Tidligere idag, hadde jeg de samme "stikningene" i brystvortene som jeg hadde sist gravidititet, men det var jo mye verre sist da da var jo begge puppene heeelt fucka, men da var jeg jo lengre ut å, å det er jo en begynnelse!. Ble veldig glad når jeg merket det på morgenen i dag, men det har ikke kommet igjen da... Vi får vente å se!!

jeg har og mest vondt i puppan på natta og morgenen..i natt var det helt jævlig, da vokna jeg også med verdens mest lemstre mage..skulle tro jeg hadde vært på trening i natt..hehe..

har du noen mening om når du skal teste??eller skal du bare hole deg så lenge som mulig??

jeg tror jommen vi kommer ganske langt opp med denne tråden, og jeg er sikkert nr en nå,,hehe..

kansje du og er kommet på lista??hehehe

jegkan jo aldri gå på bim treff, det blir jo drit flaut..hehe

Jeg har en cb digital liggende, tok en sånn kassett-test for fire dager siden som var neg. Men den skal tas på IKM dagen, Ikke før, så var antageligvis (håper iallefall det) for tidlig. Men tester nok iløpet av noen dager.. Kjenner meg vetu, holder aldri lenge ut. Hehe. Men vil helst prøve å vente en ukes tid, da...

Du ligger på en sooolid 3 plass, men mangler 24 innlegg til 2.plassen, hehe, det klarer du vetu :-)

Vansklig å vente, men jeg har en lekende lett fantasi så i min magiske verden er jeg gravid med termin i september, så jeg har det veldig bra akkurat nå jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...